|
کدخبر: 242225

راه اندازی تاکسی هوایی در کشور + جزئیات

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور از راه‌اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه‌های کشور خبر داد.

راه و مسکن راه اندازی تاکسی هوایی در کشور + جزئیات

محمد محمدی‌بخش ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح فاز اول فرودگاه و صنایع هواپیماسازی امام رضا (ع) یزد اظهار داشت: شرط توسعه هوانوردی در کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم به ویژه فرودگاه‌های مورد نیاز است و توسعه هوانوردی و در اولویت آن هوانوردی عمومی قرار دارد.

وی ادامه داد: در سطح کشور رفع مشکلات فرودگاه‌ها همچنین احداث فرودگاه‌های جدید با استفاده از توانمندی بخش خصوصی در اولویت ما قرار دارد و از برنامه‌ها و قول‌های دولت سیزدهم بود که باید اجرایی شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: در زمینه ساخت هواپیما نیز، مشکلاتی وجود دارد و البته باید به این سمت حرکت کنیم تا بتوانیم بخشی از امکانات مورد نیاز خود را به روز رسانی کنیم و توجه به تولید ملی با استفاده از پتانسیل و علم روز و همچنین توجه به شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در این زمینه دارد.

محمدی بخش گفت: خوشبختانه در این فرودگاه امکانات بسیار خوبی فراهم شده و البته برخی از اشکالات و بخشنامه‌های قانونی نیز برای استفاده از ظرفیت کامل این گونه فرودگاه‌ها باید انجام شود که در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با توسعه ناوگان هوانوردی عمومی و تامین امکانات لازم هر چه بیشتر در راستای خدمت بهتر به مردم گام برداریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای آینده نزدیک است و امیدواریم این بخش به معیشت و رفاه مردم و اقتصاد کشور و استان کمک ویژه‌ای داشته باشد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها