|
کدخبر: 194981

شلمزاری: وحیدی نگینی درخشان در دولت سیزدهم

نماینده موافق وزیر پیشنهادی کشور در صحن علنی مجلس گفت: آقای وحیدی نگین درخشانی در دولت سیزدهم است.

سیاست  شلمزاری: وحیدی نگینی درخشان در دولت سیزدهم

قدرت‌الله حمزه شلمزاری نماینده کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور در جلسه بررسی وزرای دولت سیزدهم که امروز در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: درباره وزیر پیشنهادی ۸ مورد درباره مواد مخدر و ۱۶ مورد در مورد احزاب و نهادها آمده است و من از نهادهای مردمی خواهش می‌کنم برنامه‌های دکتر وحیدی را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: آقای وحیدی نگین درخشانی در دولت سیزدهم است. برنامه ایشان با اشاره به ۴ سطح قوانین نوشته شده است و بر اساس قوانین اسناد بالادستی سیاست‌های کلی نظام، مصوبات شورای عالی کشور و مصوبات مجلس است. در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ۱۳ مورد از مسائل کشور شامل معیشت مردم، سرمایه‌‌های اجتماعی، آرامش سیاسی و صیانت از محیط‌زیست است و نشان‌دهنده اشراف ایشان به مسائل کشور است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه پیشنهادی بخشی به عنوان برنامه‌های وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده است که نشان می‌دهد مسیر راه ارائه شده برای آینده مطلوب و با شفافیت ترسیم شده است.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: در برنامه مطرح شده با توجه به حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، مدیریت بحران، دولت الکترونیک و... ۱۴۸ مورد برنامه است. تاکید وزیر پیشنهادی بر همکاری با مجلس شورای اسلامی در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات در حوزه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و تقسیمات کشوری نیز در برنامه‌ها دیده می‌شود.

این نماینده موافق خاطرنشان کرد: ایشان نقش موثری در تدوین برنامه پنجم و ششم توسعه، ساسیت کلی انتخابات داشته و با توجه به عضویت ایشان در کمیسیون امنیتی انتظامی مجمع تشخیص مصلحت نظام مسلم است که به سیاست داخلی اشراف کامل دارد. همچنین به واسطه توانمندی علمی و پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه توسعه استان‌ها، مکران، طرح جامع کویر وی رویکرد جامعی در پیشرفت اقتصاد منطقه‌ای دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها