|
کدخبر: 194831

زلفی‌گل برای تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه برنامه دارد

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس گفت: مخالفان می گویند او در رشته خاصی تخصص دارد، مرجعیت علمی را چطور تعریف می کنید؟ کسی که رئیس دانشگاه بوده قطعا با همه رشته ها آشنایی دارد.او از افراد انقلابی است درحالی که پیشنهادات زیادی داشته اما در کشور و کنار جوانان مانده است.

سیاست زلفی‌گل برای تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه برنامه دارد

بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت علوم گفت: زلفی گل از دانشگاه همدان شروع به کار کرده و اداره کردن دانشگاه همدان کمتر از وزارتخانه نیست و انتظار داریم نخبگان از این مجرا معرفی شوند.یکی از بالاترین فرصت های شغلی او رئیس شورای شهر مرکز استان بود. دلیل نمی شود همیشه دنبال افراد چهره و صاحب نام برویم ما می توانیم با پیدا کردن همچنین نخبگانی بهترین مدیریت را انجام دهیم.

وی افزود: مخالفان می گویند او در رشته خاصی تخصص دارد، مرجعیت علمی را چطور تعریف می کنید؟ کسی که رئیس دانشگاه بوده قطعا با همه رشته ها آشنایی دارد.او از افراد انقلابی است درحالی که پیشنهادات زیادی داشته اما در کشور و کنار جوانان مانده است.

رحیمی ادامه داد: پشتوانه گذر از بحران های کشور در گرو به کارگیری دانشمندان است و در این مقطع زمانی که دولت آقای رئیسی تصمیم به حل بحران های کشور دارد وزارت علوم، دانشجویان و اساتید می توانند در این زمینه کمک کنند.

وی گفت: از همکاران درخواست دارم با یک انتخاب ایده آل فردی را برای این وزارتخانه مهم انتخاب کنند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها