|
کدخبر: 190570

دلواپسی دشمن از دولت رئیسی

جمهوری اسلامی پس از ۶ سال تجربه تلخ، تعلق‌خاطری به برجام ندارد و برجام در مقابل روند پیشرفت ایران چه قدر دست و پاگیر بوده است.

سیاست دلواپسی دشمن از دولت رئیسی

اکنون، دوره روحانی به سر آمده و چهره‌ای سکاندار ریاست دولت جمهوری اسلامی ایران شده که گزارشگر سی‌ان‌ان درباره او می‌گوید «رئیسی، مقابل آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کند و امتیاز دیگری نخواهد داد».

 او در دو سال ریاست قوه قضاییه، امید مردم را افزایش داد و اکنون امیدواری بیشتری نسبت به گره‌گشایی‌اش در جایگاه ریاست‌جمهوری احساس می‌شود چنین امیدی می‌تواند به بسیج ملی اراده‌ها و ظرفیت‌ها منتهی شود و بنابراین، دشمن را دستپاچه می‌کند. آنها نمی‌توانند همزمان مسیر دعوت به تعامل و تشدید شیطنت را ادامه دهند.

می‌دانند که جمهوری اسلامی پس از شش سال تجربه تلخ، تعلق‌خاطری به برجام ندارد و برجام در مقابل روند پیشرفت ایران چه قدر دست و پاگیر بوده است. یا باید تعامل برابر را بپذیرند و تحریم‌ها را به شکل جدی و تضمین شده و قابل راستی‌آزمایی لغو کنند، یا اینکه مرتکب خصومت و شیطنت شوند. دیگر نمی‌توانند گزینه دوم را ابزار مذاکره و امتیازطلبی جدید قرار دهند.

 

منبع: کیهان
  • ناشناس ارسالی در

    برجام اگر به نفع ایران بود دشمنان اینقدر پافشاری نمی کنند که ایران به آن برگرددج ز دولت روسیاه روحانی پدر مملکت را در آور د چرا نباید محاکمه شوند روحانی جهانگیری نوبخت ودژ پسند ووزرای سمت وکشاورزی واخون دی ملعون و.... باید محاکمه ومجازات شوند بخدای احد وواحد ظلم است که راحت در خانه بخوابند درحالی که مردم و جوانان دربدترین شرایط زندگی می کنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها