|
کدخبر: 186813

نمایندگان مجلس به رتبه‌بندی معلمان ورود کنند

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان جزو مطالبات برحق فرهنگیان است که نمایندگان با تمامی توان از آن دفاع و پیگیری می‌ کنند.

سیاست نمایندگان مجلس به رتبه‌بندی معلمان ورود کنند

محمدرضا صباغیان بافقی روزیکشنبه افزود: دفاع از حقوق همه اقشار جامعه به ویژه معلمان سختکوش جزو برنامه‌های مهمی است که در مجلس یازدهم صو رت می‌گیرد .

وی با بیان اینکه قبل از انتخاب به نمایندگی مجلس معلم بود و به وضعیت و شرایط زندگی و مالی آنها دقیقا مطلع است ادامه داد: بارها در نطق و تذکر خود در مجلس وضعیت حقوقی و معیشتی معلمان را یادآور شد .

نماینده مردم مهریز، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باید وضعیت معلمان با همکاری نمایندگان و دولت روز به روز در کشور ارتقا یابد و آنها به حق و حقوق خود برسند.

به گفته صباغیان برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش در مورد فرهنگیان و به خصوص معلمان حمایتی از اساس باید تغییر کند تا به رشد و شکوفایی دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان دست یابیم .

وی از تلاش فرهنگیان به خصوص در شرایط کرونا که برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با وجود برخی مشکلات با جدیت و سعه‌صدر امور را با دقت و طبق قانون انجام دادند، قدردانی کرد.

یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۷۰ هزار دانش‌آموز دارد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در سال تحصیلی جاری تحصیل می کردند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر