|
کدخبر: 186451

خانه ملت پیگیر لایحه رتبه‌بندی معلمان

نماینده شهرستانهای رزن، درگزین و سردرود در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در خانه ملت با جدییت پیگیری می شود.

آموزشی خانه ملت پیگیر لایحه رتبه‌بندی معلمان

حسن لطفی اظهارداشت: در راستای مطالبات به حق و ارزشمند قاطبه همه فرهنگیان و پیشکسوتان این لایحه که کمترین نگاه به جبران زحمات صادقانه فعالان عرصه تعلیم و تربیت را دارد، با قدرت پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از هیچ کوششی برای پیگیری این لایحه مهم در مجلس شورای اسلامی دریغ نمی شود،خاطرنشان کرد: از فرآیند اجرایی آن در دولت نیز کوتاهی نمی کنیم زیرا معلمان اصلی ترین رکن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

لطفی بیان داشت: فرهنگیان اعم از اداری،آموزشی، خدماتی، در حال تحصیل، پیشکسوتان بازنشسته می بایست زیر پوشش لایحه رتبه بندی قرارگیرند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی نمی پذیرد که معلمان دغدغه حقوق و معیشت داشته باشند،یادآورشد: تصویب و اجرای دقیق رتبه بندی معلمان به منظور افزایش انگیزه و بهره وری بیشتر معلمان امری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: اعمال رتبه بندی دقیق معلمان یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که باید در تصویب و فرآیند اجرایی این لایحه در دولت سنگ تمام بگذارند.

عضو ناظر مجلس در رشورای عالی اداری کشورادامه داد: بررسی جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان نیز باید در کمیسیون مربوطه با دقت بالا صورت گیرد.

وی افزود: تلاش می شود با تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در آینده ای نزدیک، بخشی از مطالبات به حق معلمان شریف و زحمت کش کشور،محقق ‌شود.

لطفی عنوان کرد: با طرح رتبه بندی و همترازی معلمان با اعضای هیات علمی و افزایش حقوق معلمان و جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور موافق هستم چون معلمان پرورش دهنده آینده سازان ایران اسلامی هستند.

نماینده شهرستانهای رزن، درگزین و سرد رود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتبار لازم برای رتبه بندی معلمان پیش بینی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

منبع: ایرنا
  • معلم ارسالی در

    خدا از قالی باف نگذره. حرام خور

ارسال نظر