|
کدخبر: 182338

اون واقعا بیمار است!

تلویزیون دولتی کره شمالی (کی سی تی وی) روز دوشنبه برای نخستین بار در گزارشی بطور ضمنی بر کسالت جسمی "کیم جونگ اون" رهبر این کشور صحه گذاشت.

سیاست اون واقعا بیمار است!

آسیا تایمز سنگاپور، امروز در برنامه ای با نشان دادن تصاویری از رهبر این کشور که تاکنون وزن زیادی را از دست داده است، اعلام کرد که همه مردم کره شمالی از دیدن کاهش وزن شدید رهبر این کشور، دل شکسته و نگران هستند.

در ادامه این برنامه یک شهروند عادی کره شمالی در گفت وگو با این تلویزیون گفت: من از طرف تمامی مردم کشور صحبت می‌کنم. دیدن این مقدار لاغری دبیرکل محترم و عزیزمان دل‌های تمامی مردم را به درد آورده است. همه در این خصوص صحبت می‌کنند. ما همه گریه می‌کنیم.

لازم به ذکر است وضعیت ناخوشایند سلامتی کیم جونگ اون نخستین بار در اوایل ژوئن (اواسط خرداد) در رسانه های بین المللی مورد بحث قرار گرفت.

به ویژه، ظاهر نشدن بلند مدت وی در انظار عمومی نیز بر حجم شایعات مبنی بر بیماری رهبر کره شمالی افزود. برخی در این خصوص از گرفتن رژیم غذایی شدید و برخی دیگر نیز از لاغری ناشی از انجام عمل جراحی رهبر این کشور شرق آسیا سخن به میان آوردند تا اینکه این تلویزیون دولتی امروز بطور تلویحی با پخش این برنامه اختصاصی بر بمیاری های مرتبط با چاقی ناشی از بیماری قند رهبر این کشور صحه گذاشت و بر گمانه زنی های دیگر خاتمه داد.

چون در اول ماه جاری (میلادی) بسیاری از رسانه‌های غربی در نخستین سخنرانی کیم چونگ اون، رهبر این کشور که پس از مدت‌ها انجام شد، موضوع لاغر شدن مشهود رهبر کره شمالی را مورد بحث قرار داده و به گمانه زنی های مختلف در این خصوص پرداخته بودند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها