|
کدخبر: 182243

رسانه‌های صهیونیستی به شکست نتانیاهو اعتراف کردند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم طی ۱۲ سال دولت خود در برخورد با ایران شکست سختی متحمل شد.

سیاست رسانه‌های صهیونیستی به شکست نتانیاهو اعتراف کردند

کانال ۱۳ اسرائیل ، نتانیاهو پس از درگیری با دولت باراک اوباما در مورد موفقیت خود با دولت دونالد ترامپ در لغو توافق هسته ای با ایران گزافه گویی می کند .

این کانال صهیونیستی خاطرنشان کرد که ترامپ در رسیدن به اهدافی که طرفدارانش به او درباره ایران قول داده بودند، شکست خورد و همچنین نتوانست ایالات متحده را به طور کامل از توافق هسته ای خارج کند.

این شبکه اسرائیلی گفت: در حالی که «عاموس یدلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامیان این رژیم در گفتگو با روزنامه «اسرائیل هیوم»تصریح کرده بود که توافق هسته ای برنامه ایران را مهار می کند،  اما شواهد از برنامه هسته ای ایران نشان می دهد که این چیزی نیست که نتانیاهو و ترامپ برای مخاطبان خود تصور می کردند.

در موضوع پرونده هسته ای رژیم صهیونیستی دائما این اتهام را تکرار می کند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، در حالی که مقامات ایران بارها اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته‌ای نیستند و برای اثبات ادعای خود در مذاکرات برجام حضور یافته و شدیدترین نظام‌های بازرسی را پذیرفتند با این حال و با وجود اذعان مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی دولت پیشین آمریکا تحت تاثیر مشاوره‌های غلط صهیونیست‌ها قرار گرفت و دونالد ترامپ به صورت یکجانبه از برجام خارج شد.

اکنون با جدی‌تر شدن احتمال بازگشت آمریکا به برجام، کشورها و رژیم های مخالف توافق هسته‌ای و گروه‌های اپوزیسیون با محوریت رژیم صهیونیستی در صدد سنگ‌اندازی در مسیر اجرای کامل این توافق بین‌المللی هستند.

منبع: برنا

ارسال نظر