|
کدخبر: 180050

مردم پیروز نهایی انتخابات هستند

با شمارش اکثریت آرا، تا کنون مشخص پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات قطعیت یافته است. گسترش نیوز این پیروزی را به وی و ملت ایران تبریک می گوید.

سیاست مردم پیروز نهایی انتخابات هستند

سید ابراهیم رئیسی با اکثریت آرا شمارش شده تا کنون به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب ملت ایران برگزیده شد. وی پیش از این سوابق طولانی در قوه قضائیه از دادستانی کرج، همدان و تهران تا دادستانی کل کشور و ریاست سازمان بازرسی کل کشور، معاون اول قوه قضائیه، تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضائیه را در کارنامه خود دارد.

سید ابراهیم رئیسی همچنین سابقه سه دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. رئیس جمهور منتخب همچنین، سابقه عضویت حقیقی و حقوق در مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز دارد.

گسترش نیوز، پیروزی قاطعانه وی را به ایشان به عنوان منتخب ملت ایران تبریک می‌گوید و برای ریس جمهور منتخب، آرزوی توفیق در تحقق وعده‌های خود جهت ایجاد رونق اقتصادی، رفع مشکلات مردم در بورس، ایجاد اشتغال و حل مشکل مسکن و گشایش در مشکلات مربوط به سیاست خارجی در کشور را دارد.

این رسانه همچون گذشته به حمایت انتقادی از دولت منتخب مردم در راستای گسترش سبک زندگی اقتصادی خواهد پرداخت. پیروز این انتخابات همچون گذشته، ملت شریف و مقاوم و صبور ایران هستند که به رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، باز هم با حضور خود حماسه آفریدند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها