|
کدخبر: 179889

استاندار تهران هم بلاخره رای داد

استاندار تهران با حضور در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت.

سیاست استاندار تهران هم بلاخره رای داد

انوشیروان محسنی بندپی عصر جمعه با حضور در مسجد لرزاده در خیابان خراسان آرای خود را به صندوق های رای انداخت.

وی در حاشیه رای گیری خبرنگاران گفت: از ساعت ۷ صبح امروز همزمان با شروع فرآیند رای گیری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هستیم و هر لحظه به تعداد رای دهندگان افزوده می شود.

استاندار تهران ادامه داد: هنوز آمار دقیقی از آمار رای دهندگان نداریم اما آنچه مسلم است حضور مردم در پای صندوق های رای حماسی است.

وی خاطرنشان کرد: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری تعداد شعبات اخذ رای در استان تهران ۲۰ درصد افزایش یافت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار تهران تاکید کرد: مدیریت تعرفه نیز به شکل قابل برنامه ریزی شده در حال اجرا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شهروندان رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

استاندار تهران گفت: شهروندان فرایندهای رای دهی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و هم اینک پای صندوق های رای حاضر شوند.  

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: شهروندان تهرانی با استقبال خود در راستای تحقق وصایای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کردند.

استاندار تهران اظهار کرد: با وجودی که جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون هیچگاه از توطئه های دشمنان در امان نبوده است اما ملت ایران همواره در صحنه های مهم حضور پیدا کردند و نشان دادند در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در صحنه هستند.

وی تاکید کرد: مردم ایران هر زمان که لازم بود در صحنه هایی که متضمن حضورشان بود، با هدف حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور و همچنین دستاوردهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا وارد صحنه شدند و امروز نیز یکی از همین روزهای سرنوشت ساز است که همه اقشار اعم از زن و مردم، پیر و جوان پای صندوق های رای حاضر شدند.

محسنی بندپی ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان تهرانی گفت: از مردم درخواست داریم فرایندهای رای دهی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و هم اینک پای صندوق های رای حاضر شوند.​

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها