|
کدخبر: 179814

سردار عزیز جعفری: مقصر سرخوردگی مردم خودشان هستند

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) و فرمانده سابق سپاه گفت: مردم دچار سرخوردگی شده‌اند که البته بخشی از آن تقصیر خودشان است چراکه در این ٨ سال گذشته به فرد دقیقی رای ندادند.

سیاست سردار عزیز جعفری: مقصر سرخوردگی مردم خودشان هستند

سردار عزیز جعفری با حضور در شعبه اخذ رای مسجد قباد عنوان کرد: ۴٣ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و وارد گام دوم انقلاب شدی و مردم در این سال‌ها همواره در برابر دشمنی‌ها مقاومت کردند.

وی ادامه داد: دشمنان هر توطئه، تهدید و ترفندی که داشتند در طول ۴ دهه گذشته به کار گرفتند اما مردم ما در تمام این سال‌ها به ویژه ٨ سال گذشته مقابل سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها ایستادند و از وعده‌های الهی است که بابت هر صبری پاداشی است.

سردار عزیز جعفری با بیان اینکه خداوند متعال بابت این صبر و تحمل پاداش می‌دهد، گفت: این وعده الهی است که در هر سختی آسانی است و به نظر می‌رسد در این دولت جدید و از سال ١۴٠٠ دوره آسانی مردم و کشور شروع می‌شود.

وی تاکید کرد: با مدیریت انقلابی، مردمی و دلسوزانه‌ای که اکثر کاندیداهای این دوره دارند، ان‌شاالله سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و مردم شیرینی این دوره از انتخابات را خواهند چشید.

وی خطاب به عده‌ای که با صندوق رای قهر کرده‌اند، گفت: مردم حقشان است که ناراحت و دلخور باشند؛‌ چراکه این امکان وجود داشت که در ٨ سال اخیر مشکلات را بهتر برطرف کرد.

سردار عزیز جعفری ادامه داد: مردم دچار سرخوردگی شده‌اند که البته بخشی از آن تقصیر خودشان است چراکه در این ٨ سال گذشته به فرد دقیقی رای ندادند.

وی گفت: قهر با صندوق رای هیچ دردی را علاج نمی‌کند بلکه فقط دشمن را شاد می‌کند و مشکلات را بدتر می‌کند. اگر مردم می‌خواهند مشکلات حل شود باید پای صندوق رای بیایند و با دقت رای دهند.

منبع: ایلنا
  • عارف ارسالی در

    بله مردم همیشه تاریخ مقصر بودن و هستن و خواهند بود...از عجایب دنیا اینه که همیشه آدمهای بدهکار طلبکار میشوند

ارسال نظر