|
کدخبر: 177103

ترامپ بازهم به اوج قدرت برمی‌گردد؟

رئیس‌جمهور پیشین امریکا از نامزد شدن برای بر عهده گرفتن سمت ریاست مجلس نمایندگان به عنوان ایده‌ای بسیار جالب یاد کرد.

سیاست ترامپ بازهم به اوج قدرت برمی‌گردد؟

 

به نقل از اسپوتنیک، ترامپ اعلام کرد ایده تبدیل شدن به رئیس مجلس هم بسیار جالب است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین امریکا در حالی که با مجری رادیو وین آلین روت مصاحبه می‌کرد با اشاره به اینکه ممکن است برای دستیابی به سمت ریاست مجلس نمایندگان در سال ۲۰۲۲ کاندید شود، گفت: این ایده بسیار جالب است.

ایده کاندیدا شدن ترامپ برای ریاست مجلس از سوی استیو بنن، مشاور سابق وی در ماه فوریه مطرح شد.

ترامپ از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارات مبهم در مورد آینده سیاسی خود ارائه داده و چندین بار اشاره کرده که ممکن است در سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای ریاست جمهوری کاندید شود، این آخرین اظهارات او پس از تمدید تحریم وی از سوی فیس بوک برای حداقل دو سال دیگر بود.

ترامپ اعلام کرد: دفعه بعد که من در کاخ سفید هستم، دیگر هیچ مراسم شامی با مارک زاکربرگ ( رئیس و مدیرعامل شرکت فیس‌بوک) و همسرش برگزار نخواهد شد.

در صورتی که ترامپ تصمیم بگیرد به سمت کسب ریاست مجلس نمایندگان برود احتمالا در ژانویه ۲۰۲۱ رقیب نانسی پلوسی دموکرات، خواهد شد. برخی از ناظران معتقدند که چهارمین دوره پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان مجلس ممکن است آخرین دوره وی باشد.

دیروز شرکت فیسبوک پس از اتخاز تصمیمی اعلام کرد که تعلیق حساب کاربری رئیس‌جمهوری سابق امریکا را که از تاریخ ۷ ژانویه آغاز شده بود، به مدت دو سال دیگر ادامه می‌دهد.

این شرکت در بیانیه خود آورده است: این مجازات تنها درباره خدمات ما اجرا می‌شود و ترامپ همچنان برای اظهار عمومی خود از دیگر راه‌ها آزاد است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر