|
کدخبر: 173315

حزب ‌الله لبنان: مساله فلسطین تضمین حمایت از قدس است

هاشم صفی الدین عضو حزب‌الله لبنان خطاب به جوانان فلسطین تاکید کرد: شما امروز در فلسطین می‌توانید پیروزی بسازید و آن را خواهید ساخت.

سیاست حزب ‌الله لبنان: مساله فلسطین تضمین حمایت از قدس است

به نقل از سایت شبکه المیادین، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان گفت: منتظر روزی هستیم که با شما در امتداد کل میادین درگیری در فلسطین بجنگیم.

 صفی الدین تاکید کرد: ای انسان‌های شریف در فلسطین بدانید امید و آینده با شماست و ما در کنار شما هستیم. مقاومت و ملت فلسطین از همان اول اعلام کردیم که مساله فلسطین تضیمن حمایت از قدس است.

او خاطرنشان کرد: تمام ملت‌های در منطقه ما در روزهای آینده یک دست و یک محور و یک ضربه علیه دشمن خواهند بود. با هر برجی که در غزه فرو می‌ریزد اصرار مقاومت بیشتر می‌شود و نبرد به معنای نظامی قطعی شده است.

صفی الدین تاکید کرد: امروز بیش از سال ۲۰۰۶ در سطح ملت و امکانات قدرت داریم و اسرائیل امروز دچار بحران سیاسی و مردمی تحت تاثیر فشارهای موشک‌ها، ملت خروشیده در کرانه باختری و عرب ۴۸ است.

این عضو حزب‌الله لبنان گفت: از ضاحیه جنوبی می‌گوییم که همه ما در مقاومت هستیم و هزاران بار نه به آوارگی و عادی سازی.

صفی الدین خاطرنشان کرد: امروز جواب از قدس شرقی به دهه‌های متمادی تجاوز که قصدش اختلاف افکنی بین ملت ما بوده، برآمده است. نبرد دفاع از قدس یعنی وحدت فلسطین و ملت‌های جهانی، عربی و اسلامی.

او تصریح کرد: نبردی که امروز در قلب فلسطین رخ داده با تمام نبردهای لبنان و فلسطین فرق دارد. ما و شما ای ملت فلسطین در نبردی واحد و جبهه‌ای واحد هستیم و نبرد شما نبرد ماست به اذن خداوند. دفاع از قدس و فلسطین دفاع از کل امت است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر