|
کدخبر: 162260

احمدی نژاد بالاخره اعتراف کرد: اشتباه کردم!

الان شناخت من نسبت به افراد و مدعیان و نیرو‌های فعال خیلی تغییر کرده است.

سیاست احمدی نژاد بالاخره اعتراف کرد: اشتباه کردم!

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در گفتگویی که اخیرا با باشگاه خبرنگاران جوان داشت در رابطه با تصمیمات مهمی که طی ۸ سال مسئولیت خود گرفته بود اظهار داشت:  زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم .

وی همچنین تاکید کرد: نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. یعنی اگر ما برنامه‌ای را در جهت رشد اقتصادی، کاهش فاصله طبقاتی و آزادی و عزت مردم داشته باشیم آن‌ها حتما حمایت می‌کنند، اما بعد دیدیم که فاصله از آرمان‌های انقلاب در اعماق اندیشه و قلب یک عده وجود دارد، اما فرصت بروز پیدا نکرده است و رسما با اقداماتی که قرار بود برای مردم انجام شود مخالفت می کردند و می گفتند نمی‌شود؛ هر چه ما می گفتیم این کار‌ها در جهت خدمت به مردم است می‌گفتند خیر نمی‌شود.

احمدی نژاد افزود: نمی‌گویم این‌ها از دایره دوستی من خارج شدند، اما الان شناخت من نسبت به افراد و مدعیان و نیرو‌های فعال خیلی تغییر کرده است. موضوعی که برایش غصه می‌خورم این بود که می‌خواستیم هدفمندی یارانه‌ها را به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا کنیم، اما نگذاشتند و مقابله کردند، برخی طرح‌ها برای رفاه مردم را نگذاشتند اجرا شود و معتقدم که این موضوعات باید به صورت صد در صدی اجرا شود.

وی در پایان گفت: غصه دیگرم این است که چرا من هر ۲۴ ساعت را برای مردم کار نکردم و ‌ای کاش می‌شد دارویی باشد که خواب را از انسان بگیرد تا در دوره‌ای که مسئول است هر ۲۴ ساعت خدمت کند؛ زیرا بعد‌ها انسان می‌گوید که‌ ای کاش می‌شد من تمام مدت را برای مردم کار می‌کردم، کمااینکه لذتی بالاتر از خدمت به هم نوعان خود نیست.

  • سعید ارسالی در


    آن یکی پرسید اشتر را که هی

    از کجا می‌آیی ای اقبال پی

    گفت از حمام گرم کوی تو

    گفت خود پیداست در زانوی تو

    مار موسی دید فرعون عنود

    مهلتی می‌خواست نرمی می‌نمود

    زیرکان گفتند بایستی که این

    تندتر گشتی چو هست او رب دین

  • ناشناس ارسالی در

    اینکه ادم زود به اشتباه ش پی بره واز مر م معذرت بخواه خوبه ولی کار بد محافظه کار بودن وحزب باد بودن بهر حالا هر کسی تو ک دو م دسته قرار دارد خدا داند وبس

  • داود ارسالی در

    چرا نمیگی یکی ازاونای که می گی رحیم مشائ ی وبقای هستن کی نذاشت وبگم بگم دوبار را انداختی

  • ناشناس ارسالی در

    خداباشماست فقط ازخدا غافل نشو خیلی زوددو لت اینده را خواهیم دید

  • ATR ارسالی در

    درود بر دکتر احمدی نژاد، تنها مرد میدان، چه رییس جمهور باشی و چه نباشی همیشه در یاد و خاطر ما خواهی بود. این سعادت مردم است که رییس جمهوری مانند شما داشته باشند هر چند می‌دانم توانا بودن و کنار گذاشته شدن برای فرد مستعدی چون شما چقدر سخت و سنگین است.

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
    خدا برامون حفسشون کنه تا دشمن دین اسلام
    کور باشند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها