|
کدخبر: 144351

روحانی: برای اصلاح بودجه با مجلس گفتگو کردیم

رئیس‌جمهور گفت: بی‌اثر کردن تحریمها و شکستن آن، لایحه بودجه ۱۴۰۰ و واکسن کرونا سه محور گفت‌وگو سران سه قوه بود. در هر سه مورد اتفاق نظر داشتیم و نسبت به شیوه‌ها هم نظراتمان نزدیک به یکدیگر است.

سیاست روحانی: برای اصلاح بودجه با مجلس گفتگو کردیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری در نشست خبری سران قوا گفت: در این روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ به مردم عزیز ایران می‌گویم دوتا ۲۰ را کسب کردند و البته دولت نتوانسته نمره ۲۰ به‌دست بیاورد اما ملت ما دوتا ۲۰ کسب کرده است.ملت ما هم در مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ضدبشری امریکا و هم در برابر ویروس کرونا مردم یا اجرای پروتکل‌ها موفقیت‌های بزرگی کسب کردند.

وی افزود: در جلسه امروز موضوع اول پیرامون سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ما باید در قدم اول تحریم را بی‌اثر کنیم و در قدم دوم نیز باید تحریم‌ها را بشکنیم؛ در این زمینه گفت‌وگوی بسیار خوبی که داشتیم و همه ما نسبت به این اصل اتفاق نظر داریم.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: ما نسبت به شیوه‌ها و قدم‌هایی که باید با یکدیگر برداریم، نظرات مان بسیار نزدیک و مشابه است، لذا ان شاء الله این بحث را در جلسات آینده سران قوا ادامه می‌دهیم.

روحانی موضوع لایحه بودجه ۱۴۰۰ را محور دوم گفت‌وگو‌های امروز سران قوا عنوان کرد و گفت: این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و نمایندگان در حال بررسی هستند؛ درباره این که مجلس و دولت در چه مواردی می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند و همچنین راجع به اصلاحات احتمالی در تنظیم نهایی بودجه که باید با یکدیگر انجام دهیم، گفت‌وگو کردیم.

رئیس‌جمهوری گفت: در خصوص کلیات بحث با یکدیگر اتفاق نظر داشتیم، در خصوص شیوه و موارد نیز بنا شد، تیم اقتصادی دولت با نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق بحث و بررسی کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها