|
کدخبر: 137607

آخرین وضعیت ساعت کاری کارمندان در هفته دوم محدودیت های شدید کرونایی

رئیس جمهور گفت: مسئولان باید در هفته آینده به حداقل حضور کارمندها اکتفا کنند، چرا که برای ما بسیار مهم است در پایان این دو هفته به شرایط بهتری برای سلامت مردم برسیم.

سیاست آخرین وضعیت ساعت کاری کارمندان در هفته دوم محدودیت های شدید کرونایی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد روسای کمیته‌های مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: ما در این جلسه با وجود همه کارهای خوبی که صورت گرفته به یک نقطه ضعف رسیدیم که آن هم تراکم در حمل و نقل در برخی ساعات روز است که حضور کارمندان در ادارات شرایط را در صبح و ظهر سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که شنبه هم آن را مصوب می‌کنیم و البته به تمام وزرای مربوطه دستور داده شده که حضور یک سومی کارمندان در نقاط قرمز از هفته آینده اگر ضرورتی نداشت به هر مقداری که مسئولان مربوطه می‌خواهند کاهش پیدا کند.

وی افزود: این کاهش می‌تواند تا یک چهارم، یک پنجم و بیشتر هم باشد و در جاهایی که ضرورت ندارد مسئولان می‌توانند کارمندان را کمتر کنند تا مترو و اتوبوس‌ها در هفته آینده خلوتر شود. پس مسئولان باید در هفته آینده به حداقل حضور کارمندها اکتفا کنند، چرا که برای ما بسیار مهم است در پایان این دو هفته به شرایط بهتری برای سلامت مردم برسیم. البته این موضوع به غیر از خدمات ضروری است که شرایطش متفاوت بوده و قبلا اعلام شده است.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها