|
کدخبر: 136245

سپاه برای زن بندرعباسی خانه می سازد

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از بانوی بندرعباسی که به‌دنبال درگیری با مأموران شهرداری خودسوزی کرده بود عیادت کرد.

سیاست سپاه برای زن بندرعباسی خانه می سازد

در پی انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی این بانوی جوان شد سردار اباذر سالاری به همراه حجت الاسلام والمسلمین پولادی از این بانو در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس عیادت کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام در این دیدار گفت: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌کنیم مأمورین ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد و پرهیز از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود و خوراک تبلیغاتی برای معاندین فراهم می‌کند امور را به درستی انجام دهند.

سردار اباذرسالاری افزود: با توجه به برخورد غیر قابل دفاع مامورین شهرداری بندرعباس با این خانم بی سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون از کشور این رفتار را به‌شدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببان آن را داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان تصریح کرد: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنین در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

 سردار اباذر سالاری تاکید کرد: سپاه امام سجاد علیه السلام در صورت واگذاری زمین توسط مسئولین استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب دیده خواهد ساخت.

فرمانده سپاه استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: تکریم انسان‌ها به‌ویژه مستضعفین و پا برهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت و اقدامات غیر قانونی نیز باید به صورت مصلحت آمیز توسط مسئولین ذی‌صلاح حل و فصل گردد.

منبع: مشرق
  • نیما ارسالی در

    اشک تمساح!!!

ارسال نظر