|
کدخبر: 136162

قربانیان تخریب آلونک در بندر عباس بالاخره به حرف آمدند

یکی از زنان سرپرست خانوار بندرعباسی اظهار کرد: امیدوارم وعده های داده شده از سوی مسئولان عملی شود.

حوادث

روز گذشته ماجرای دردرناک تخریب منزل یک بانوی بندرعباسی با داشتن دو فرزند و همخانه بودن با دو زن دیگر سرپرست خانوار و التماس‌هایش در ممانعت از این اقدام کارکنان شهرداری بندرعباس و بعد هم خودسوزی این مادر، فضای مجازی استان و در ادامه کل کشور را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از زنان سرپرست خانوار بندرعباسی ساکن در منزل تخریب شده با بیان اینکه تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نبوده و نیستیم، اظهار کرد: امیدوارم وعده های داده شده از سوی مسئولان عملی شود.

حسن زاده افزود: در منزل تخریب شده سه زن سرپرست خانوار همراه با پنج فرزند به مدت دو ماه سکونت داشتند.

وی با بیان اینکه پیش از این یک بار از سوی شهرداری بندرعباس اخطار تخریب داده شده بود، اضافه کرد: همان موقع هم به بازرسین شهرداری اعلام کردیم که از سر ناچاری و نداری در این شرایط و در این منزل زندگی می کنم اما گوش شنوایی وجود نداشت.

این زن سرپرست خانوار با اشاره به اینکه سه فرزند محصل در این منزل زندگی می کردند، خاطرنشان کرد: با ویران شدن این منزل در حال حاضر در منزل همسایگان به سر می بریم و مشخص نیست وضعیت زندگی فرزندان مان و تحصیل شان چه می شود.

وی با بیان اینکه تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نبوده و نیستیم، اظهار کرد: امیدوارم وعده های داده شده از سوی مسئولان عملی شود زیرا در این منزل سه زن سرپرست خانوار زندگی می کردند و از شرایط اقتصادی در وضعیت اسفباری به سر می بریم و تنها با هزینه یارانه دولتی و کمک همسایگان زندگی خود را می گذرانیم و با این شرایط آینده نامعلومی داریم.

حسن زاده با اشاره به اینکه با تمامی این وضعیت با آبرو زندگی کرده ایم و نگذاشته ایم هیچ گاه کسی از مشکلات مان با خبر باشد، در پایان از ابراز لطف مردم طی روز گذشته که با تماس هایشان سبب دلگرمی این خانواده ها شدند، تشکر کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    کجایید ای شهیدان این اب وخاک دشمن در قا بی دگر امده

  • عظیم ارسالی در

    انشاءالله خیر نبینند خودشان ویلا میخوابن
    این بنده خدا ها تو یه اتاقک میخوابن زورشون به بچه رسیده ما بگذریم خدا نمیگذره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها