|
کدخبر: 293038

گفتگوی گسترش نیوز با نماینده مجلس شورای اسلامی

قسم حضرت عباس دولت را باید قبول کنیم یا دم خروس را؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در کف بازار نشانی از شاخص‌های مثبت مشاهده کنند اما کف بازار ادعای رئیسی را تایید نمی‌کند.

سیاست داخلی قسم حضرت عباس دولت را باید قبول کنیم یا دم خروس را؟

رئیس جمهور روز یکشنبه در جلسه استیضاح وزیر صمت به استناد گزارش مرکز آمار ایران، بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که «همه شاخص‌ها هم در حوزه تولید، معدن و تجارت و هم در حوزه سرمایه گذاری در کشور به‌ویژه تجهیزات تولیدی در کشور رو به رشد است.»

هاجر چنارانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز در واکنش به این ادعای رئیسی درباره مثبت بودن همه شاخص‌ها در حوزه تولید گفت: آن چیزی که در بازار وجود دارد ادعاهای رئیسی در مورد رشد شاخص‌های اقتصادی را تایید نمی‌کند.

او افزود: در هر صورت مردم باید در کف بازار نشانی از شاخص‌های مثبت مشاهده کنند اما کف بازار ادعای رئیسی را تایید نمی‌کند.

چنارانی در واکنش به اینکه با وجود وضعیت بازار که به آن اشاره کردید، رئیسی این آمارها درباره رشد شاخص‌های اقتصادی را از چه منبعی دریافت می‌کند؟ تصریح کرد: در هر صورت آنقدر هستند که از این آمارها بدهند، آمارها همیشه روی ورق قشنگ هستند اما در نهایت یا قسم حضرت عباس دولت را باید قبول کنیم یا دم خروس را؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع ادعای رئیسی درباره رشد تولید باید در واقعیت نشان داده شود. آنچه واقعیت دارد وضعیت معیشتی مردم مطلوب نیست.

چنارانی در پاسخ به اینکه آیا مجلس علت منتشر نشدن آمار تورم فروردین ماه از طرف دولت را پیگیری کرده، یادآور شد: بنده در این مورد اطلاعی ندارم و هنوز پیگیری نکردم اما قطعاً باید پیگیری کنیم.

  • شادمان زندکریمی ارسالی در

    آقایان مجلس بیرون برن خانمهای بزرگوار به جای این‌ها بنشانند قطعاً مملکت رو به تو سعه خواهد رفت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها