|
کدخبر: 276721

وزیر کشور: وضعیت بازداشتی ها پیگیری می شود

وزیر کشور گفت: اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در سراسر کشور کنترل شده و اغتشاشگران بازداشت شده‌اند.

سیاست داخلی وزیر کشور: وضعیت بازداشتی ها پیگیری می شود

احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر هدف از سفر به استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در ادامه سفرهایی که به استان‌های مختلف انجام می‌شود در بوشهر ضمن بررسی طرح‌های مختلف، رفع کمبودها و نیازها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بازدید از منطقه و جزیره خارگ و نشست با مسئولان این جزیره را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در مرکز استان بوشهر نیز در نشستی با مسئولان موارد گوناگون بررسی شد و در سفر به عسلویه هم برنامه‌های مورد نظر دنبال می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی در استان انجام شده گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری علاوه در عسلویه، در حوزه صنعت فولاد و آبزی‌پروری طرح‌های مهمی در استان بوشهر در حال اجراست.

وحیدی با اشاره به افزوده شدن ۱۵۰۰ هکتار به مزارع پرورش میگو در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا تعاونی‌های پرورش میگو در  استان بوشهر در حال تشکیل شدن است که نقش مهمی در افزایش تولید میگو پرورشی و اشتغال دارد.

وی با اشاره به امنیت پایدار و مطلوب در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر مشکل امنیتی وجود ندارد و طرح‌ها و برنامه‌ها بر اساس برنامه در حال اجرا است.

وزیر کشور با اشاره به وجود طولانی‌ترین مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر تصریح کرد: مناطق حساسی در استان بوشهر از جمله عسلویه و خارگ وجود دارد بحمدالله امنیت خوبی در استان بوشهر برقرار است و مزاحمت‌ها در این استان اندک بوده و با مدیریت خوب مسئولان مشکلات رفع شده است.

وحیدی امنیت استان بوشهر را ارزشمند و پایدار دانست و با اشاره به امنیت سراسری بیان کرد: اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در سراسر کشور کنترل شده و اغتشاشگران بازداشت شده‌اند و تحویل دستگاه قضایی هستند و به مسائل آنها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی یک خواب‌هایی دیده بودند گفت: خواب دشمنان خواب‌های پریشانی است که هیچگاه تعبیر نخواهد شد و امنیت کشور در وضعیت مطلوب و خوبی قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیاندازند باید بدانند که امنیت خلیج‌فارس تضمین کننده آن جمهوری اسلامی ایران است و اگر فکر می‌کنند می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیاندازند مفهوم آن این است که امنیت خلیج‌فارس به خطر افتاده ، امنیت خلیج‌فارس وابسته به امنیت جمهوری ایران است.

وحیدی با بیان اینکه امنیت کشور و خلیج‌فارس در وضعیت خوبی قرار دارد تصریح کرد: این برداشت‌های اشتباه دشمنان و دچار خطایی محاسباتی شده‌اند و مرتب یک مسیر را دنبال می‌کنند و سر آنان به سنگ می‌خورد بحمدالله مردم با استوار، وحدت ملی و انسجام در میدان قرار دارند.

وی بیان کرد: از بازترین کشورها هستیم که اگر کسی مطلب، نقد و حرفی داشته باشد می‌تواند آن را مطرح کند و همچنان اکنون در سطوح‌ها و روش‌های مختلف مطرح می‌کنند، البته دنبال تسهیلات بیشتر در این زمینه هستیم.

وزیر کشور اضافه کرد: طبیعتاً هیچکس از اغتشاشگران نمی‌پذیرد که کسب و کار مردم به خطر بیاندازد، مزاحمت برای زندگی مردم ایجاد کند و این قابل قبول نیست و الحمدلله مسئولان کاملاً مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد، البته دشمن به ویژه کانال‌های خبری در حال تلاش هستند ولی این آب در هاون کوبیدن است.

وحیدی ادامه داد: دشمنان باید توجه کنند که نمی‌توانند اهداف را محقق کنند، باید سر عقل بیایند و اطلاعات خودشان باید تصحیح کنند و بحمدالله امنیت ما مردم محور و جامعه محور است خود مردم عزیز کشور امنیت را تامین می‌کنند.

وی افزود: در این اغتشاشات اگر گاهی جوانانی احساساتی شده با آن‌ها با رافت اسلامی برخورد می‌شود، اما اگر کسانی در اغتشاشات مصرانه بر تخریب و بر هم زدن نظم عمومی پافشاری کرده‌اند، با آن‌ها برخورد می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد دستگیر شده اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند خاطر نشان کرد: بخش عمده‌ای از افراد دستگیر شده آزاد شده‌اند خیلی از این افراد اظهار پشیمانی کرده‌اند و اظهار می‌کردند که تحت تاثیر فضاسازی‌های دروغین که از کانال‌های تلویزیونی به ویژه کشورهای وابسته به جریانات منطقه از جمله عربستان سعودی و برخی از کشورهای غربی قرار گرفتند.

وحیدی اضافه کرد: جای تعجب است که در این کانال‌ها مسائل مربوط به اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه ترویج و رهبری می‌شود و ملت ایران حق دارد در سطح بین‌الملل این حق خود را مطالبه کند و به وقت خودش و در موقعیت مناسب اعتراضات و درخواست‌های محاکمه آنها داشته باشند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها