|
کدخبر: 269735

رکورد شکنی دولت رئیسی در سفرهای استانی

سخنگوی دولت در همایش مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: رسانه‌ها سفیران اطلاع رسانی دولت هستند ،یعنی هم انتقال دهنده دستاوردهای دولت باشند و هم منتقل کننده خواست و درخواست‌های استان‌ها به ما باشد.

علی بهادری جهرمی در همایش مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: این جلسه بزای تعامل دو سویه رسانه ها با دولت در سطح استان هت برگزار شد و امروز این دومین جلسه ای بود که برگزار شد.

سخنگوی دولت بیان کرد: مدیران کل استانداری‌ها محور اطلاع رسانی هستند. روابط عمومی استانداری ها لزوم استفاده از رسانه‌های محلی را چند برابر می‌کند  مخصوصا در دستاوردهای دولت که در این یکسال داشته ایم مانند دیپلماسی منطقه‌ای، مهار بیماری کرونا و غیره . لازم است با همکاری هم شیرینی این دستاوردها به مردم داده اطلاع داده شود.

وی ادامه داد: بعداز ۱۰ سال رشد اقتصادی ما که صفر بود امروز به ۳/۵ الی ۵ درصد رسیده است. لازم است تلخی برخی از مشکلات باعث از بین  رفتن شیرینی دستاوردها نشود.

بهادری جهرمی گفت: باید یک مسابقه خوب برای انتشار خبرهای خوب داشته باشیم تا دستاوردهای خوب خودمان ببنیم‌. یعنی اگر نفتکش و کشتی و ماهواره می‌سازیم اطلاع داده شود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها سفیران اطلاع رسانی دولت هستند ،یعنی هم انتقال دهنده دستاوردهای دولت باشند و هم منتقل کننده خواست و درخواست‌های استان‌ها به ما باشد.

سخنگوی دولت گفت: این دولت رکورد شکنی کرد و در طی یکسال روی کار آمدنش به کل کشور تقریبا سفر کرده است و در سفرهای استانی رکورد شکنی کرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر