|
کدخبر: 260634

سرنوشت ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری!

دادستان عمومی و انقلاب شوش از شناسایی و کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده از ۲ فروشگاه این شهرستان خبر داد و گفت: درمجموع از این فروشگاه‌ها ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.

سجاد اسدی مهر افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و پلمپ فروشگاه‌ها، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی و کشف این احتکار در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش اظهارداشت: این اقدام به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفان مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از ۲ فروشگاه بزرگ توزیع و پخش روغن خوراکی در شهرستان شوش مقدار ۴۰ تن روغن کشف و ضبط شد.

 اسدی مهر افزود: مقرر شده در اسرع وقت با نظارت ادارات متولی در خصوص نحوه توزیع این میزان روغن تصمیم‌گیری شود.

وی  ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران گفت: تیم های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه‌ها و انبارها بازدید و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می‌کنند.

 دادستان عمومی و انقلاب شوش تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضائی با این افراد و همچنین مسئولانی که با انجام ندادن وظایف قانونی خود در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، برخورد می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها