|
کدخبر: 259432

جزئیات دیدار مقام معظم رهبری با کارگران

مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند که دیدار همه ساله‌ی ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است.

سیاست داخلی جزئیات دیدار مقام معظم رهبری با کارگران

جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز دوشنبه با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: این دیدار همه ساله‌ی ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است. لذا ما میخواهیم هم از کارگران عزیزمان تشکر کنیم و به تبع نبی مکرم اسلام دست شماها را ببوسیم، هم میخواهیم ارزش کار در جامعه معلوم بشود. کار یک ارزش است در اسلام. 

پیش‌تر نیز رئیس جمهور ۷ اردیبهشت در آغاز هفته کارگر در سی‌و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری در یکی از کارخانه‌های تولید تایر در تهران برگزار شده بود با جمعی از کارگران دیدار کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این دیدار با تاکید بر اینکه همه دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری باید با محوریت عدالت برطرف شود، گفت: ارتقای امنیت شغلی کارگران از دغدغه‌های مهم کارگران و جزو اولویت‌های دولت است و وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی باید جدیت در راستای رفع نگرانی کارگران در این زمینه بکوشد.

در این راستا حجت عبدالملکی وزیر کار جمعه گذشته از ساخت هزار مسکن برای کارگران خبر داد که قرار است در راستای حمایت از این قشر و در قالب نهضت ملی مسکن احداث شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها