|
کدخبر: 255794

خرید جنجالی سیسمونی از ترکیه / پسر قالیباف عذرخواهی کرد

فرزند رئیس مجلس به سفر خواهرش به ترکیه واکنش نشان داد و از مردم عذرخواهی کرد.

الیاس قالیباف ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود نوشت: خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است؛ آنها برای خرید سیسمونی نرفته بودند اما این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است.

الیاس-قالیباف

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است؛ این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی  متاسفانه نادیده گرفته شد.

به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آنها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.

توییت-الیاس-قالیباف

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای اصولگرا شب گذشته در رشته‌توئیتی نوشت: چند تا از مسافران استانبول یک‌سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌اند.

همسر ایشان سرکارخانم زهرا مشیر را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان و یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

منبع: آخرین خبر
  • ناشناس ارسالی در

    یعنی سیسمونی تو ایران نبود تا از ترکیه خ رید کنند پس چرا الکی شعار میدن خرید کالا ی ایرانی اینم از فرزندان مسئولان از این به بعد اجازه شعار ندارند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها