|
کدخبر: 252999

واکنش تند نماینده مجلس درباره حادثه مشهد

نمایندگان خمینی شهر و محلات در مجلس اقدام جنایتکارانه رخ داده در حرم امام رضا (ع) را که منجر به شهادت و مجروحیت ۳ تن از روحانیون شده است را محکوم کردند.

محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: اقدام مذبوحانه حرم امن رضوی را از طرف همکاران و حوزه علمیه محکوم می کنم.

وی مطرح کرد: دشمنان بدانند روحانیتی را که از اول در میدان جهاد و شهادت بوده و در راه اهداف انقلاب به شهادت رسیده اند را نمی توانند بی اثر کنند. استکبار جهانی کور خوانده که با سگان ولگرد خود اینچنین عزیزان ما را در حرم امن رضوی به شهادت برساند. این شهدا به فضیلت خود رسیده اند، اما این خون ها امروز امت حزب الله را ثابت قدم تر می کند.

همچنین علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با محکوم کردن اقدام مذبوحانه در حرم امن رضوی گفت: این اقدام شنیع و غیرقابل دفاع در حرم مطهر رضوی، جایی که حرمت دارد را به شدت محکوم می کنم.

وی تاکید کرد: روحانیت همواره از صدر مشروطیت و قبل از آن در نهضت تنباکو پیش قراول بوده است. شیخ شهید "شیخ فضل الله نوری" را برای احیای دین هدیه کرده ایم، روحانیت، شهید اول، شهید ثانی، شهید ثالث، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید مصطفی خمینی در راه جهاد تبیین به شهادت رسیده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته این کار توسط عنصر فریب خورده ای انجام شده، ولی همیشه دست های پشت پرده وجود دارد، همان دست هایی که به دنبال ایجاد نفاق و شقاق بین مسلمین است و ما این توطئه خطرناک را با دقت رصد می کنیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها