|
کدخبر: 250418

فردا در قم عزای عمومی اعلام شد

امام جمعه و استاندار قم با صدور پیامی مشترک، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی، روز پنج‌شنبه را در قم عزای عمومی اعلام کردند.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی رضوان‌الله‌علیه که عمر گرانمایه و پر برکت خویش را صرف پرورش شاگردان فاضل و متعهد نموده و در عرصه‌های گوناگون جنگ حق علیه باطل مجاهدانه به تبیین و تعلیم و تربیت پرداختند، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان فقیه وارسته ای بودند که به مردم داری و مهربانی، بصیرت، زهد و تقوا، معنویت و پارسایی شهرت داشتند و در بزنگاه های حساس پشتیبان موثری برای ایران عزیز، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و گام‌هایشان همواره در جهت رفع موانع ظهور منجی عالم بشریت بود.

اینجانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته علمی، معنوی، اخلاقی و مردمی این مرجع عالی مقام، ضمن تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان و مردم شریف استانهای عالم پرور قم و گلستان و بیت مکرم آن عزیز سعید، روز پنج شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ را در استان قم، عزای عمومی اعلام می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اهلبیت عصمت را برای آن‌ عالم مجاهد و وارسته مسئلت داریم.

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی
استاندار قم
سید محمدتقی شاهچراغی

 

منبع: شفقنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها