|
کدخبر: 247007

سپاه از پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی کرد

همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سردارسرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.

این پایگاه های تونلی که در دل کوه های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و با انگیزه ، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل  دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است .

اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می کند.

وجود پهپادهایی با برد دو هزارکیلومتر، سکوهای پرتاب موشک‌های دو فروندی ، سکوهای پرتاب چند فروندی پهپاد با دقت و کیفیت ترکیب این سامانه‌ها که اخیراً در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ به نمایش گذاشته شد، نشان از تاثیرگذاری شگفت این پایگاه ها در دفاع و صیانت از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران مقابل هر تهدیدی دارد.

در بازدید سرلشکر سلامی از پایگاه های زیر زمینی موشکی و پهپادی ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به ارائه گزارشی از روند اقدامات و دستاوردهای جدید این نیرو پرداخت.

سرلشکر سلامی: به اندازه کافی سلاح‌های موثر با دانش بومی داریم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه با تقدیر از اقدامات تحولی و هوشمندانه با نگاه به آینده فناوری توسط نیروی هوافضای سپاه در پیشبرد راهبرد بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی، گفت: زمانی از دست‌های خالی صحبت می‌کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم بر جبهه‌ی دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم، همان ملت و آرمان را داریم؛ اما به فضل الهی دست‌ هایمان پر است.

سرلشکر سلامی تجلی ظهور قدرت واقعی را در موشک، پهپاد، پدافند، هواپیما و شناور عنوان و اظهار کرد: اما ریشه این قدرت و سرشت و خلقت آن در باور ها، اعتقادات و  قلب و ذهن انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه قدرتی که توسط طاغوت به کسی داده شود نمی‌جنگد؛ گفت: ارتشی که بسیار مجهز بود، امروزی بود، توسط قدرت آمریکا در افغانستان حتی برای ۱۰ دقیقه نجنگید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم،اراده و ایمان ما است، گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها