|
کدخبر: 244318

اظهارات سخنگوی دولت درباره تاثیر مذاکرات روی زندگی مردم

سخنگوی دولت گفت: نزدیک ۶ ماه است که از عمر دولت مردمی می‌گذرد و شاید یکی از مهم‌ترین وعده دولت نگاه رویکرد مردم محور دولت بود.

سیاست داخلی اظهارات سخنگوی دولت درباره تاثیر مذاکرات روی زندگی مردم

 علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به کشور قطر اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد سفر رئیس‌جمهور به قطر و برگزاری دیدارهای دوجانبه و شرکت در مجمع صادرکنندگان گاز هستیم.

وی افزود: نزدیک  ۶ ماه است که از عمر دولت مردمی می‌گذرد و شاید یکی از مهم‌ترین وعده دولت نگاه رویکرد مردم محور دولت بود. در هر ماه به‌طور متوسط رئیس‌جمهور و دولت سه سفر استانی داشتند که به نوعی پیشانی تغییر گفتمانی دولت با مردم بوده است. دیدارهای منظم رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی  علاوه بر حضور منظم رئیس‌جمهور در مجلس و همچنین نشست سران سه قوه است.

سخنگوی دولت بیان کرد: حضور در لحظه مدیران ارشد کشور در مواقع  بحران مثل زلزله و سیل در سطح رئیس‌جمهور تا معاونان و وزرا این احساس را زنده کرد که دولتمردان از میان مردم و از خود مردم هستند.

سخنگوی دولت گفت: مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشته است .چند موضوع مهم باقیمانده که منتظر تصمیم گیری طرف مقابل و اراده واقعی آنها برای رفع تحریم ها هستیم

هر نوع تحریمی که با تعهدات طرف مقابل و انتفاع اقتصادی ایران از این توافق ضربه بزند باید لغو شود.

رویکرد دولت از ابتدا گره نزدن زندگی روزمره مردم به مذاکرات بود .

آثار این رویکرد در دیپلماسی منطقه ای و فروش نفت و بازگشت ارز و تجارت خارجی دیده شده که البته متاسفانه در گذشته نسبت به مذاکرات بزرگنمایی شده بود

موضوعات ملی را باید متوازن و به اندازه سهم و اهمیت خودش پیش برد.

 


 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها