|
کدخبر: 240436

واکنش قوه قضاییه به اتهامات شرکت کروز و تبلیغ آن صداوسیما

خداییان درباره پرونده شرکت کروز و تبلیغ این شرکت از رسانه ملی گفت: برخی از برنامه‌هایی که در صداوسیما و یا در فضای مجازی تهیه می‌شود مشارکتی است که با هزینه آن شرکت‌ها تهیه می‌شود.

سیاست داخلی واکنش قوه قضاییه به اتهامات شرکت کروز و تبلیغ آن صداوسیما

خدائیان در پاسخ به سوالی در خصوص اخرین وضعیت دادگاه های رسیدگی به اتهامات شارمهد و حبیب فرج الله چعب  گفت: جریان محاکمه این دو گروهک تروریستی علنی است و مردم شاهد آن هستند. یکی از این پرونده ها که به ریاست قاضی صلواتی در حال رسیدگی است مربوط به جمشید شارمهد است. متاسفانه این گروهک اقدام تروریستی زیادی در کشور انجام داد که یکی از آنها مربوط به بمب گذاری حسینیه شیراز بود و انفجار در کفشداری حرم امام راحل و آتش سوزی در یکی از هتل های تهران هم از دیگر اقدامات این گروهک است.  این شخص تبعه کشورهای غربی(المان)  است و تحت حمایت کشورهایی است که دم از حقوق بشر می زنند. 
وی افزود: همچنین در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب پرونده گروهک حرکه النضال را داریم که سرکردگی آن بر عهده چعب است. بمب گذاری در ادارات مختلف خوزستان از جمله اقدامات این گروهک است و  این شخص هم تابعیت سوئد را دارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده شرکت آمیتیس گفت: مبالغ کلانی در این پرونده اخذ شده و در اثر فعالیت رمزارزها و تبلیغاتی در این زمینه حدود ۹۵۰۰ نفر اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت کردند. سرکرده این شرکت دستگیر شده و هم اکنون با شکایت ۲۵۸ نفر سرکرده این شرکت و ۴ متهم دیگر محکوم به حبس شدند که البته این حکم هنوز قطعی نیست.

خداییان در پاسخ به سوالی درباره پرونده شرکت کروز و تبلیغ این شرکت از رسانه ملی گفت:  برخی از برنامه‌هایی که در صداوسیما و یا در فضای مجازی تهیه می‌شود مشارکتی است که با هزینه آن شرکت‌ها تهیه می‌شود. دستگاه قضا کار خود را ادامه می‌دهد و اقدامات لازم را خواهد داشت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها