|
کدخبر: 223600

دستور ویژه رئیسی درخصوص واردات کالا توسط دستگاه های دولتی

رییس دولت سیزدهم درباره برنامه دولت برای حمایت از تولید داخل هم گفت: به هیچ شرکت دولتی اجازه واردات کالاهایی را نمی‌دهیم که مشابه ‌آن با کیفیت مناسب در داخل کشور تولید می‌شود.

سیاست داخلی دستور ویژه رئیسی درخصوص واردات کالا توسط دستگاه های دولتی

رئیسی با بیان اینکه باید زندگی مردم سامان یابد و آرامش بر فضای جامعه حاکم شود، گفت: هر اقدام اقتصادی که دولت بخواهد انجام دهد، مردم و فعالان اقتصادی را در جریان می گذارد.

 وی تصریح کرد: در دوگانه رضایت خواص و رضایت عموم مردم، رضایت مردم را بر رضایت خواص ترجیح می‌دهیم.

رییس دولت سیزدهم درباره برنامه دولت برای حمایت از تولید داخل هم گفت: به هیچ شرکت دولتی اجازه واردات کالاهایی را نمی‌دهیم که مشابه ‌آن با کیفیت مناسب در داخل کشور تولید می‌شود.

رییس جمهور با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد و جرم سیاسی با جرم امنیتی متفاوت است، گفت: نقد و نقدپذیری را زمینه‌ساز رشد کشور می‌دانیم و به نقدها توجه می‌کنیم.

رییس دولت سیزدهم همچنین گفت: در ماجرای حمله سایبری می خواستند فتنه بزرگی در کشور ایجاد کنند اما آنچه سبب ایجاد آرامش شد این بود که مردم احساس کردند دولت در کنار آنهاست و با همه توان تلاش می‌کند مشکل را حل کند.

آیت الله رییسی افزود: امید به‌ آینده و اعتماد مردم را سرمایه بسیار ارزشمند برای دولت می دانیم و برای افزایش آن تلاش می کنیم.

 رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم شبانه روز کار می کند اظهار داشت: در دولت دو جلسه ستاد اقتصادی  داریم و همه اجزای تیم اقتصادی در آن حضور دارند و از نظرات کارشناسان و صاحبنظران هم بهره می بریم.

وی گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ است و ما برنامه اقتصادی روشنی داریم 

رییس جمهور محوری ترین برنامه‌های دولت را سند تحول عنوان کرد که به گفته او محصول کار بیش از ۱۶ پژوهشکده و همکاری بیش از ۶۰۰ صاحبنظر بوده است. 

آیت الله رییسی گفت: در این سند ۳۷ موضوع مهم کشور، مشکلات، راهبردها و راهکارها به طور دقیق مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در همین گام نخست سند مالی بودجه ۱۴۰۱ را مبتنی بر سند تحول تدوین کرده تا کسری نداشته باشد و تورم زا نباشد.

 

 


 

منبع: ایرنا

ارسال نظر