|
کدخبر: 217488

تشکیل پرونده درباره انتشار فایل صوتی ظریف در قوه قضاییه

خداییان درباره انتشار فایل صوتی ظریف گفت:در این مورد با اطلاعاتی که از اطلاعات سپاه ارسال شده پرونده ای تشکیل شده و با افراد زیادی صحبت شده اما هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

سیاست داخلی تشکیل پرونده درباره انتشار فایل صوتی ظریف در قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه گفت:مدیرعامل شهر جدید صدرا در استان فارس و تعدادی از اعضای هیات مدیره این شهر به اتهام تبانی در معاملات دولتی، ارتشا، پولشویی و ... تحت تعقیب قرار گرفتند.مدیرعامل و دونفر دیگر به این اتهامات قرار بازداشت موقت صادر شده و در بازداشت هستند.سه نفر دیگر از متهمان با قرار وثیقه به علت عجز از تودیع وثیقه در بازداشت هستند.

خدائیان در ارتباط با ممنوع الخروج کردن بی ضابطه برخی از افراد گفت: ممنوع الخروجی‌هایی که داریم چند دسته هستند، یک سری افرادی هستند که با قرار قضائی ممنوع الخروج می‌شوند که نهایتاً از این طریق شخص ۶ ماه ممنوع الخروج می‌شوند. برخی دیگر با حکم دادگاه است و تعدادی دیگر به موجب ماده ۱۶ قانون گذرنامه است که در مورد این افراد پرونده‌ای تشکیل نمی‌شود. اخیراً با دستور رئیس قوه قضائیه باید هر گونه ممنوع الخروجی با دستور قاضی باشد.

وی افزود: برخی از ممنوع الخروجی‌ها از طریق واحد‌های ثبتی انجام می‌شوند که افراد می‌توانند از درگاه ثبت من مشاهده کنند و ببینند که ممنوع الخروج هستند یا خیر.

تشکیل پرونده در مورد انتشار فایل صوتی ظریف

خداییان درباره انتشار فایل صوتی ظریف گفت:در این مورد با اطلاعاتی که از اطلاعات سپاه ارسال شده پرونده ای تشکیل شده و با افراد زیادی صحبت شده اما هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر