|
کدخبر: 217126

دستور مخبر درباره شرایط و نحوه ساخت و تعمیر مسکن زلزله زدگان

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ‌مشکل آب و برق مناطق زلزله‌زده تا عصر امروز برطرف شود، گفت: ساخت و تعمیر مسکن با همان فرمول بنیاد مسکن پیش از سرمای زمستان عملیاتی شود.

سیاست داخلی دستور مخبر درباره شرایط و نحوه ساخت و تعمیر مسکن زلزله زدگان

محمد مخبر در جلسه ستاد مدیریت بحران هرمزگان پس از ارائه گزارش مسئولان از آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: روستاهایی که مشکل آب و برق دارند تا آخر وقت مشکل‌شان حل شود.

‌معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بخشی از پل‌ها از بین رفته که به سرعت باید ساخته شوند تا مشکلی برای تردد وجود نداشته باشد، افزود: نوسازی مدارس با کمک بنیاد برکت انجام شود.

‌‌مخبر با بیان اینکه  وسایل خانه‌هایی که آسیب دیده و از بین رفته را حتما تامین خواهیم کرد، تصریح کرد: ساخت و تعمیر مسکن با همان فرمول بنیاد مسکن پیش از سرمای زمستان عملیاتی شود و دام کسانی که از دست رفته است، جبران می‌شود.

‌وی از بسیج دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زلزله‌زدگان خبر داد و ادامه داد: ‌‌اگر جایی مشکل کمبود چادر وجود دارد به سرعت حل شود و در ‌‌بیمارستان مجروح آنچنانی نداشتیم، اما تدارک خوبی دیده شده بود.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ‌بحث تغذیه افرادی که خانه شان آسیب دیده و امکان پخت و پز ندارند، به فوریت در ۲۴ ساعت آینده حل شود.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها