|
کدخبر: 215844

انتقاد تند یک نماینده به هزینه تراشی برخی از نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز می‌خواهم به بهانه تذکر آقا، نقدهایی به خودمان مطرح کنم، می‌خواهم از اقدامات هزینه ‌سازی بگویم که کارهای خوب و مؤثر مجلس برای مردم را در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به حاشیه برده است.

سیاست داخلی انتقاد تند یک نماینده به هزینه تراشی برخی از نمایندگان مجلس

توانگر افزود: خطاب من اول به خودم است و بعد به دوستان و همکارانی که متأسفانه رویه‌شان، هزینه‌هایی را بر مجلس یازدهم تحمیل کرده است. یک نفر مصاحبه می‌کند که «نمایندگان خودشان هم نمی‌دانند به چه رأی می‌دهند و شب در تلویزیون می بینند!» یک نفر در فلان کمیسیون رعایت ملاحظات حق‌الناس را نمی‌کند و رهبر انقلاب را ناگزیر از تذکر می‌کند، آن دیگری طرح فضای مجازی را به شکلی تنظیم می‌کند که خواسته یا ناخواسته مجلس را مقابل خواسته مردم عزیز ایران قرار می‌دهد.

توانگر گفت: یک نفر دیگر برچسب دستکاری به بودجه‌ای می‌زند که نتیجه زحمت شبانه‌روزی تمام نمایندگان است. بودجه‌ای که با احکام ضد تبعیض و حمایت از محرومینی که دارد، از افتخارات مجلس محسوب می‌شود و آن نماینده، این کارنامه مهم مجلس را تحت‌الشعاع اقدام خود قرار می‌دهد.

وی در ادامه یادآور شد: یا یک عده به بهانه توافق با آژانس که همه خوب می‌دانیم نمی‌تواند خارج از هماهنگی با نهادهای بالادست امنیتی باشد، آش را آن‌قدر شور می‌کنند که اقدام تاریخی مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی را تحت الشعاع قرار می‌دهند. آن هم در مجلسی که با افتخار تابلوی مجلس انقلابی را دارد. آیا انقلابی‌گری بدون اخلاق و عقلانیت، معنا و مفهوم دارد؟

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: برخی اقدامات نمایندگان هزینه‌ساز، متاسفانه تصویر کل مجلس را نتیجه کار کسانی نشان می‌دهد که از عقلانیت یا اخلاق توجه کمتری دارند در حالی ‌که این واقعیت مجلس نیست. واقعیت مجلس، اکثریت مجلس انقلابی و خروجی نهایی‌ است که از این مجلس بیرون می‌آید.توانگر تاکید کرد: همکاران عزیز، بیایید اجازه بدهیم مردم به جای این حاشیه‌ سازی‌ها، دستاوردهای این مجلس را ببینند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها