|
کدخبر: 212237

گلایه یک امام جمعه از قطعی اینترنت

امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: قطع مکرر اینترنت خانگی و بوجود آمدن مشکلات برای مردم و مسوولان و اختلال در کارهای روزمره شهروندان این شهرستان تاسف بار است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: افزون بر یکسال است که اینترنت خانگی در مناطق مختلف خاش با مشکلات فراوانی روبرو است و مردم از این شکل گلایه مندند.

وی اظهار داشت: انجام کارهای اداری، آموزشی، فرهنگی و دینی و مذهبی و تجاری و اقتصادی و غیره وابسته به فعال بودن شبکه اینترنت است که متاسفانه از سال گذشته تاکنون شاهد سرعت بسیار پائین و قطع مکرر چندین ساعته آن هستیم.

امام جمعه خاش ادامه داد: از مسوولان شرکت مخابرات استان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می رود به این مشکل و معضل دامن گیر مردم هر چه سریعتر رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: قابل پذیرش نیست که مردم برای اینترنت هزینه کنند و در عمل نیز هیچ گونه استفاده ای از آن نبرند.

حجت الاسلام دهقان گفت: در فصل آموزش و درس و تحصیل و در شرایط دشوار و بحرانی کرونایی و در شرایط دورکاری کارمندان ادارات و نهادها ضرورت دارد به دغدغه مهم شهروندان خاش پاسخ داده شود.

وی افزود: جامعه فرهنگی و هنری و رسانه ای و فعالان عرصه خبری در کنار سایر اقشار مختلف مردم از قطع مکرر اینترنت رنج می برند و لازم است که مسوولان دست اندرکار با دلسوزی بیشتری به فکر رفع این مشکل باشند.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها