|
کدخبر: 210573

ماجرای کتک‌کاری در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی

در مراسم معارفه سردار عابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم که سرهنگ سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد

 در مراسم معارفه سردار عابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم که سرهنگ سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد مراسم به تنش کشیده شد و گروههای مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت با استاندار جدید شعار دادند.

در ابتدای قرارگرفتن خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین  اقدام به برخورد فیزیکی با استاندار منتخب کرد و موجب شد برای لحظاتی نظم جلسه بهم بریزد.

این فرد ابتدا ضربه‌ای از پشت سر به خرم وارد کرد و سپس اورا هل داد. استاندار آذربایجان شرقی پس از این اتفاق متانت خود را حفظ کرد و از هر گونه واکنشی خودداری کرد. اما با دخالت ماموران حراست سالن بلافاصله فضای جلسه به حالت عادی برگشت، انگیزه های این فرد خصومت شخصی عنوان شده است. 

بعد از چندلحظه مراسم به حالت عادی بازگشت و سخنرانی استاندار منتخب هیأت دولت ادامه یافت.

 

منبع: فارس
  • حمید کلباسی ارسالی در

    غافلگیر شدن ماموران حراست در حد فاجعه بو ده

ارسال نظر