|
کدخبر: 210127

پشت پرده عکس انداختن احمدی نژاد با زنان بی حجاب در دبی

احمدی نژاد به دلیل آنکه قدرت را ترک کرده است، به دنبال مطرح کردن خود در دنیا است. علت عکس هایی را هم که با زنان بی حجاب یا بدحجاب گرفته این است که می خواهد یک عده ایی روی او حساس شوند.

سیاست داخلی پشت پرده عکس انداختن احمدی نژاد با زنان بی حجاب در دبی

محمود احمدی نژاد این بار غوغای دیگری به پا کرده است. او که برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ به امارات سفر کرده با اخراج از این کشور به تهران بازگشت اما خبر دیدار و گفتگوی او با مدیر پاویون اسرائیل یکی از موضوعاتی بود که در رسانه ها مطرح شد.

دیداری که عباس امیر فر، ضمن تایید آن، از نهادهای امنیتی درخواست می کند تا به این موضوع ورود کنند.

همچنین امیر فر که روزی جز یاران رئیس دولت بهار بود و حال سال هاست که راه خود را از او جدا کرده است، با اشاره حضور پر تعدادن مدیران دولت احمدی نژاد در دولت سیزدهم، می گوید:« افرادی که در دولت آقای رئیسی هستند با آقای احمدی نژاد مخالف اند. من یا وزرای دولت سیزدهم، ارتباطمان را بیش از ۵ یا ۸ سال است که با احمدی نژاد قطع کرده ایم و این وزرا دیگر در مراسمات آقای احمدی نژاد دیده نمی شوند و او را قبول ندارند.»

امیری فر در پاسخ به این سوال که چقدر رفتار آقای احمدی نژاد در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰، شوی سیاسی بود؟ گفت: 

مگر نمایشگاه فقط آن جاست؟ ایشان فقط می خواهد خودی نشان بدهد و در سایت ها مطرح شود. آقای احمدی نژاد خودش را منجی مردم جهان می داند و با اظهارنظرهایی که می کند، می خواهد محبوب شود. این کارها در ایران هم انجام داد، اما جواب نداد.

ایشان یک بلندپروازی هایی دارد که گوشه هایی از آن را در زمان ریاست جمهوری اش هم مشاهده می کردیم. به طور مثال، او می گفت اگر فلان مقام عالی از من حمایت نمی کرد، رای 20 میلیونی من به 40 میلیون می رسید؛ یا می گفت اگر به حرف من گوش می دادند، مملکت بهشت می شد.

احمدی نژاد به دلیل آنکه قدرت را ترک کرده است، به دنبال مطرح کردن خود در دنیا است. علت عکس هایی را هم که با زنان بی حجاب یا بدحجاب گرفته این است که می خواهد یک عده ایی روی او حساس شوند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    ماهيت خود واقعي شه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها