|
کدخبر: 201948

واکنش ایران به گزارش نیویورک تایمز درباره ترور شهید فخری زاده

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره گزارش نیویورک تایمز در ترور شهید فخری زاده و همکاری ترامپ با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی موضوعاتی از این دست را با جزییات در فضای خودشان پیگیری کردند.

سیاست داخلی واکنش ایران به گزارش نیویورک تایمز درباره ترور شهید فخری زاده

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره گزارش نیویورک تایمز در ترور شهید فخری زاده و همکاری ترامپ با رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: این گزارش را دیدیم و حالا این گزارش روزنامه‌ای است و به اندازه یک روزنامه باید به آن توجه کرد. نهادهای اطلاعاتی و امنیتی موضوعاتی از این دست را با جزییات در فضای خودشان پیگیری کردند. جزییات آن عملیات کاملا برای این نهادها روشن است.

خطیب‌زاده با بیان این‌که در چند مسیر پیگیری‌های ایران انجام می‌شود، اظهار داشت: قطعا آن مسیری که باید توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام شود انجام شده و باز هم انجام خواهد شد. این‌ها مواردی است که آنهایی که باید بدانند می‌دانند ولی این تعهد حقوقی و تعهد خاصی است برای پیگیری آنهایی که به ترور یکی از افتخارات ایران و دانشمند بزرگ هسته‌ای ما در حوزه صلح آمیز ما کمک کردند و این ننگ است برای کسانی که گردنکشانه به چاقوکشی و این اقدامات افتخار می‌کنند.

وی افزود: مسیر حقوقی که این‌ها را بی کیفر نگذاریم، در کنار مسیرهای اطلاعاتی و امنیتی پیگیری کردیم و گزارش‌های جزیی به دست آمده که طرف‌های مشارکت کننده را روشن کرده است. گزارش روزنامه را اجازه دهید در بستر روزنامه‌ای پیگیری شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها