|
کدخبر: 201253

قالیباف:‌هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دامنه مشکلات اقتصادی کشور گفت: هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد و مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش‌های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

سیاست داخلی قالیباف:‌هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

محمدباقر قالیباف در آیین یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت‌الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در  مجلس خبرگان رهبری که در مصلای بهشهر برگزار شد، افزود: تداوم مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در گرو گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با تشریح دستاوردهای ۴۲ساله انقلاب اسلامی گفت: عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و ایثار فرزندان سلحشور کشور در دوران دفاع مقدس است.

وی دشمنی‌ها و کینه توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی کشورمان را یادآور شد و افزود: عمق عداوت‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار علیه ملت انقلابی ایران ناشی از نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایستادگی کشورمان در برابر استکبار جهانی خاطرنشان کرد: مواضع اصولی و آرمانی ملت ایران در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی کشورمان در عبور از بحران‌های مختلف ملی و جهانی است.

قالیباف با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان آن را غیر انسانی و ناجوانمردانه دانست و افزود: باید با اتکا به ظرفیت‌ها و توان داخلی مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم.

وی انگیزه‌های ایمانی پرشور در جوانان ایرانی را اثربخش ترین نیروی موثر در کاهش مشکلات تحریمی عنوان و تصریح کرد: با تقویت خودباوری و انسجام ملی و بکارگیری اراده‌های ایمانی جوانان متعهد و انقلابی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، مردم متدین و انقلابی را عمق استراتژیک نظام دانست وبا اشاره به مجاهدت و تلاش هماهنگ مردم در راه تحقق آرمان‌های انقلاب گفت: همسویی مردم با آرمان‌های امام راحل و شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب  بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کشور است.

وی با تاکید بر رسالت ذاتی مسؤولان برای خدمت‌رسانی بی منت به مردم خاطرنشان کرد: افزایش تلاش دلسوزانه مسؤولان برای سرعت خدمت‌رسانی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دامنه مشکلات اقتصادی کشور گفت: مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش‌های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

قالیباف با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور این اقدام را موثرترین شیوه در دفع تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار تقویت گام‌های مسؤولانه در برگزاری یادواره‌های شهدا شد.

وی همچنین با تجلیل از ۸۰۰شهید شهرستان بهشهر یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان را گرامی داشت.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها