|
کدخبر: 197860

واکنش سخنگوی جبهه اصلاحات به محاکمه روحانی

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران به اظهاراتی در مورد محاکمه روحانی واکنش نشان داد.

سیاست داخلی واکنش سخنگوی جبهه اصلاحات به محاکمه روحانی

آذر منصوری در خصوص اظهاراتی مبنی بر محاکمه حسن روحانی نیز بیان کرد: کسانی که موضوع محاکمه حسن روحانی را مطرح می‌کنند، توجه ندارند که او در دو دوره برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان با وجود نظارت استصوابی حداکثری صلاحیتش احراز شده است. 

سؤالات متعددی ذیل این موضوع وجود دارد که در صورت اصرار بر محاکمه باید به آن‌ها پاسخ داده شود.  رئیس‌جمهور محبوبشان به رغم اینکه امروز خود را در جایگاه اپوزیسیون نظام می‌بیند، چرا و چگونه باعث وارد شدن این حجم از خسارت سنگین به نظام و کشور شد؟ چگونه پرونده بابک زنجانی‌ها شکل گرفت و دکل‌های نفت ناپدید شد و در آمد افسانه‌ای حاصل از فروش نفت در دولت مورد حمایت آنها چرا و چگونه هزینه شد و چرا برخی از آنها در دولت جدید هم مسئولیت گرفتند؟

این عضو حزب اتحاد ملت تصریح کرد: از طرفی وعده‌های انتخاباتی بدون  پشتوانه‌ای که در انتخابات داده شد، با توجه به تحریم‌ها و تاثیر آن بر چشم‌انداز اقتصاد ایران و وجود کسری بودجه، تورم، رکود و بحران‌های اجتماعی به نظر می آید نه در کوتاه‌مدت و نه در درازمدت با وجود تحریم‌ها نه تنها بهبود نخواهد یافت، بلکه اقتصاد ایران را به سمت ونزوئلایی شدن پیش خواهد برد. در حالی که صفر و صد اداره کشور امروز در دست یک جریان سیاسی است و مانعی برای تحقق وعده‌هایش مانند دولت روحانی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم طرح این مسائل برای فرار از مسئولیت و پاسخگویی در قبال وعده‌هایی که در انتخابات داده شده نباشد. از یاد نبریم که انتخابات ۱۴۰۰ یکی از غیررقابتی‌ترین انتخابات ریاست جمهوری در ایران بود و پیروز این انتخابات باید حداقل برای حفظ پایگاه رای خود بتواند برای محرومان و جمعیت زیر خط فقر ایران هم که شده از فشار اقتصادی که به این بخش از اقشار جامعه وارد می‌شود، بکاهد. طرح این نوع مسائل نمی‌تواند موجب فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت باشد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها