|
کدخبر: 191404

آصفری:سرمایه گذاری در کشورهای همسایه باید در اولویت باشد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد دولت جدید با وحدت رویه و به دور از تخریب؛ می تواند گام های بلندی برای توسعه کشور بردارد.

سیاست داخلی آصفری:سرمایه گذاری در کشورهای همسایه باید در اولویت باشد

محمدحسن آصفری با اشاره به اینکه مقامات چین از توسعه زیر ساخت های اجتماعی و اقتصادی ایران در دوران ریاست جمهوری رئیسی خبر داده اند، گفت: با توجه به تجربه ها گران سنگی که نشان از برنامه های اقتصادی دولت گذشته بود، مطمئنا دولت آقای رئیسی با برنامه جدی در حوزه اقتصادی ورود خواهد کرد و سبب می شود در حوزه اقتصادی گام های موثر برداریم.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت گذشته تجربه کردیم که اگر همه توانمان را برای برجام بگذاریم، از خروجی آن چیزی عاید ملت ایران نمی شود، بنابراین دولت رئیسی با انتخاب تیم هماهنگ اقتصادی و بدور از اختلاف های درونی می تواند بر مشکلات معیشتی کشور غلبه کند.

وی اظهار داشت: دولت جدید با توجه به توان داخلی و اولویت دادن به سرمایه گذاری در کشورهای همسایه، آینده روشنی برای اقتصاد و معیشت کشور رقم بزند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در دولت رئیسی می توان شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه های اقتصادی و بخش های مختلف باشیم و تیم اقتصادی با وحدت رویه به جای تخریب یکدیگر، گام های بزرگی بردارد.

سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که چین بر این باور است که تحت هدایت رئیسی، ایران به پیشرفت های بزرگی در زمینه توسعه اجتماعی- اقتصادی دست خواهد یافت

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها