|
کدخبر: 188500

نمایندگان در صحن علنی چه تذکراتی دادند؟

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سیاست داخلی نمایندگان در صحن علنی چه تذکراتی دادند؟

این تذکرات کتبی در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجایی به شرح زیر قرائت شد: 

دهمرده به رییس جمهور: چرا علیرغم تذکرات فراوان در رابطه با ریزگردهای سیستان اقدامی صورت نمی گیرد؟ به رییس جمهور: چرا در رابطه با انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان اقدام جدی صورت نمی گیرد، به وزیر نیرو: چرا در رابطه با آب شرب مردم اقدام جدی صورت نمی گیرد؛ چرا در رابطه با قطعی آب و برق اقدام جدی صورت نمی گیرد؟

کیومرث سرمدی به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: حمایت از کشاورزان و باغداران خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان اسدآباد.

کیومرث سرمدی به همراه ۲۷ نفر نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت حل مشکل کم آبی و فرسودگی شبکه آب رسانی روستاهای شهرستان اسدآباد.

سیدسلمان ذاکر به وزیر کار: برنامه ریزی برای پیشگیری از اعتیاد جوانان و ضرورت رسیدگی به پایین آمدن سن اعتیاد به دانش آموزان مقطع متوسطه، حمایت از کمپ های ترک اعتیاد و ضرورت پرداخت یارانه های این مؤسسات، لزوم حل مشکلات بیمه ای کارکنان مراکز اقامتی و درمانی اعتیاد.

جعفر راستی به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: لزوم تسریع در جبران خسارت کشاورزان.

جعفر قادری به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت: ضرورت ساماندهی بازار سیمان و حل مشکل مردم.

علی علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزرای اطلاعات، کشاورزی، صمت و کشور: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات دامداران.

علی علیزاده برمی به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر صمت: ضرورت رفع موانع تولید واحدهای تولیدی.

رسول فرخی میکال  به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی جهت پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در پایان سال.

متینیان به وزیر نفت: چرا شرکت ملی نفت هیچ اقدامی جهت ساخت بیمارستان یا درمانگاه تخصصی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر با وجود قرار گرفتن میدان نفتی مارون در این منطقه انجام نداده است؟

 حسن رییسی به وزیر کشور: ضرورت اجتناب نیروی انتظامی از تعقیب و گریز خودروها در مناطق مسکونی و معابر پر تردد.

 فاطمه محمدبیگی  به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم پاسخگویی در خصوص نقص عملکرد این وزارتخانه در اجرای سیاست های کلی جمعیت و موضع گیری برخلاف سیاست ها در عزل و نصب مشاوران.

عنابستانی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: رسیدگی به اخراج تعداد زیادی از نیروهای بیمه سلامت در سراسر کشور به بهانه حذف دفترچه های درمانی.

 حسین زاده بحرینی به وزیر بهداشت: ضرورت لغو آزمون ارتقاء و گواهینامه پزشکی و واگذاری این امر به دانشگاه های علوم پزشکی.

منبع: ايسنا

ارسال نظر