|
کدخبر: 186099

خبر خوب وزیر راه درباره بهسازی راه ها

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۲۱ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۱۶ پروژه بندری و تعدادی پروژه بهسازی راه‌ها و بازسازی سیلاب سال ۹۸ فردا افتتاح خواهد شد.

سیاست داخلی خبر خوب وزیر راه درباره بهسازی راه ها

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا (پنجشنبه) حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان طرح با حضور آقای رئیس‌جمهور در سراسر کشور افتتاح خواهد شد که شامل ۳۲۱ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۱۶ پروژه بندری و تعدادی پروژه بهسازی راه‌ها و بازسازی سیلاب سال ۹۸ است.

اسلامی گفت: ما در بحث توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، این توفیق را داشتیم که در دوره فرصت خدمت دولت یازدهم و دوازدهم، حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و آزادراه در کشور احداث کنیم که تعداد زیادی از این‌ها به افتتاح رسید و باقی مانده است و تعدادی از آن نیز در این چند روز افتتاح خواهد شد و بخشی از آن نیز به دلایل گوناگون انجام نشد و تا دو، سه ماه آینده تکمیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: حدود ۵۰ درصد ظرفیت آزادراهی کشور افزایش پیدا کرده و حدود ۶۰ درصد طول بزرگراه‌های کشور بیشتر شده و همچنین طول خطوط ریلی هم ۴۰ درصد اضافه شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما ۵ استان کشور را به شبکه ریلی متصل کردیم و ۳ استان دیگر را هم بزودی تکمیل خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر