|
کدخبر: 185828

حاجی بابایی:برای رئیس جمهور منتخب تعیین تکلیف نکنید

نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس اجازه ندارد به رئیس‌جمهور آینده بگوید چه کسی را برگزیند، او هرکسی را بخواهد برای وزارت و دیگر مسئولیت‌ها انتخاب می‌کند و هر زمان بخواهد استاندار و دیگر مدیران را تغییر می‌دهد.

سیاست داخلی حاجی بابایی:برای رئیس جمهور منتخب تعیین تکلیف نکنید

حمیدرضا حاجی‌بابایی سه‌شنبه ۲۳ تیرماه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه نباید هیچ روزی را برای کارکردن از دست داد، اظهارکرد: روز شنبه، ۲۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی استان از سازمان برنامه و بودجه کشور به‌صورت تهاتر گروه دوم گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۸۰ میلیارد تومانی خرید هلی‌کوپتر برای اورژانس در سال گذشته محقق نشد، تصریح کرد: به تازگی مجوز ۱۲۰ میلیارد تومانی برای تهیه سه هلی‌کوپتر برای اورژانس استان صادر شده است که پیگیری‌های آن در حال انجام است.

حاجی‌بابایی در خصوص اعتبارات تجهیز و ساخت بیمارستان اکباتان نیز عنوان کرد: برای تجهیز  بیمارستان اکباتان، اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی تخصیص داده شده که از این میزان، ۴۰۰ میلیارد توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شود و ۲۰۰ میلیارد آن نیز در دست پیمانکار این طرح است و این بیمارستان نه در این دولت که در دولت آینده و در آذرماه افتتاح می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه زمان افتتاح و بهره‌برداری یک پروژه برای ما تفاوتی ندارد، تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بازار همدان و رینگ اول شهر و ۵۰ میلیارد تومان نیز برای قسمت‌های گوناگون شهر همدان، مریانج، قهاوند، فامنین و جورقان جذب شده است.

وی علت افتتاح طرح‌های بزرگ در استان را وجود هماهنگی‌ها  و نبود منیت‌هادر بین مدیران و مسئولان استان دانست و گفت: در طول یک سال گذشته در مجلس و دولت خون دل بسیاری برای تصویب قطارشهری خورده شد، البته برخی متوجه مسائلی کارشناسی نیستند و به خیالشان فردا قطار شهری به همدان می‌آید در صورتی‌که ۱۵ سال آینده این طرح محقق می‌شود.

 حاجی‌بابایی بیان کرد: پیگیری پروژه خیلی سخت اما پروژه صاحب‌کردن عین آب خوردن است، اگر روزی یک کار غیرکارشناسی و غیر واقعی در همدان تصویب شود، اولین کسی که جلوی آن را می‌گیرد من خواهم بود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه  مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش همه نمایندگان استان، افزود: مستقل شدن راه‌آهن همدان_ ملایر  از راه‌آهن غرب کشور، بسیار مهم است؛ چرا که امروز می‌توان ردیف بودجه جداگانه برای آن دریافت کرد همان‌طور که اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای آن تصویب شده است.

وی با اشاره به قول دریافت ۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت موزه هنرهای معاصر، اضافه کرد: ما به مردم بدهکاریم، باید پروژه‌های بهره‌برداری شده و آن‌هایی که در دست اقدام هستند به مردم و منتقدان نشان داده شود تا از نزدیک با تلاش‌ها و کارهایی که برای استان انجام شده آشنا شوند.

حاجی‌بابایی در پایان یادآور شد: هدف ما تنها تلاش و کار برای مردمی است که به گردن ما حق دارند، من در این کشور و این شهر به‌هیچ کجا و کسی وابسته نیستم و کسی نمی‌تواند ادعا کند من یک سر سوزن کار اقتصادی داشته و دارم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها