|
کدخبر: 182841

روایت مطهری از فامیل بازی روحانی!

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور اهل سرخه است، آب شرب را به زادگاهش انتقال داده و به دیگر مناطق کشور از جمله گرمسار توجهی ندارد.

سیاست داخلی روایت مطهری از فامیل بازی روحانی!

در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس اردشیر مطهری در تذکر شفاهی اظهار داشت: طبق قانون اساسی نباید بین مردم در مناطق مختلف کشور تبعیض وجود داشته باشد اما متأسفانه رئیس‌جمهور به شهر زادگاه خود توجه ویژه‌تری دارد.مؤید این مسئله آن است که ۵۰ سال قرار است آب شُرب شهرستان گرمسار تأمین شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و مردم این شهرستان آب شرب ندارند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقابل و از آنجایی که رئیس‌جمهور اهل سُرخه است و اقوامش در آنجا هستند، دستور ویژه داد تا آب آشامیدنی از سد نمرود به این شهرستان انتقال پیدا کند که برای این اقدام ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و این تأمین بودجه هم خارج از نوبت انجام می‌شود.

مطهری متذکر شد: وزیر نیرو با هلی‌کوپتر به سرخه رفت تا شیر آب آشامیدنی شهرستان سرخه را باز کند اما مردم بسیاری از مناطق کشور از جمله گرمسار آب شرب ندارند و رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد که چه فرقی بین مردم سرخه با دیگر مناطق کشور وجود دارد و چرا رئیس‌جمهور تبعیض قائل می‌شود؟

 

منبع: مهر

ارسال نظر