|
کدخبر: 177968

مظفری:نامزدها با توجه به شرایط توقع زایی نکنند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس ضمن اینکه از کاندیداها خواست راستگویی و عدم تخریب یکدیگر را در برنامه خود داشته باشند، تاکید کرد: مردم از دورویی و تخریب ها خسته شده اند.

سیاست داخلی مظفری:نامزدها با توجه به شرایط توقع زایی نکنند

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارکنان مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) در حادثه تروریستی گروهک داعش بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری با توجه به شرایط کشور توقع زایی نکنند و راستگویی و عدم تخریب یکدیگر را در برنامه خود داشته باشند، مردم از دروغ خسته شده اند، از دورویی و تخریب ها خسته شده اند.

وی افزود: نخبگان کشور که توسط شورای نگهبان تایید می شوند، مردم آنها را می بینند که به جای ارائه برنامه با هم برخورد می کنند و روبروی یکدیگر قرار می گیرند که این رفتار درستی نیست.

مظفری گفت: کشاورزی در شرایط بسیار نامناسبی است، وقتی مقام معظم رهبری بر مسئله کشاورزی تاکید می کنند، کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی باید فکری اساسی به حال کشاورزان و دامداران کند، خشکسالی ها وضعیت اسفباری را برای کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است.

وی در پایان اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برای جاده ها باید فکری اساسی کند، کارکنان وزارت نفت در جنوب در مناطق اقماری حال خوشی ندارند، از سران قوا خواهش می کنم اصلاحیه کمیسیون انرژی مجلس را هر چه سریعتر در دستور کار قرار دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها