|
کدخبر: 172222

وعده کاندیدای انتخابات برای پرداخت یارانه ۳ میلیون تومانی

محمدزارع فومنی می‌خواهد در صورت پیروزی در انتخابات «یارانه هر ایرانی را به ۳ میلیون تومان برساند، بدون اینکه ذره‌ای تورم کشور دچار فراز و فرود شود»

سیاست داخلی وعده کاندیدای انتخابات برای پرداخت یارانه ۳ میلیون تومانی

روز گذشته در آخرین ساعات ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور «محمدزارع فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و سخنان وی حاشیه ساز شد. خبرنگاران سیاسی، غالباً فومنی را فردی طناز و مطایبه‌گو می‌شناسند و عموماً سخنان وی را جدی تلقی نمی‌کنند.

او پس از ثبت‌نام، در نشست خبری دولتش را یک دولت مردمی خواند و مدعی شد: «برنامه من این است که ۵۰ درصد کابینه را از زنان تشکیل دهم، حتی معاون اول من هم یک زن است!» به گفته فومنی، او می‌خواهد در صورت پیروزی در انتخابات «یارانه هر ایرانی را به ۳ میلیون تومان برساند، بدون اینکه ذره‌ای تورم کشور دچار فراز و فرود شود»

فومنی همچنین خطاب به برخی کاندیداها گفت: یک عده وکیل و وزیر پیرمرد صف کشیده‌اند برای ورود به انتخابات، چرا دست از سر مردم برنمی‌دارید؟ چرا نمی‌روید استراحت کنید؟!» او همچنین کنایه‌ای به محمد شریعتمداری وزیر فعلی کار زد و گفت: «طرف دامادش از یک بانک اختلاس کرده است و حالا می‌آید و برای ورود به انتخابات به جبهه اصلاحات برنامه می‌دهد»

 

منبع: مهر

ارسال نظر