|
کدخبر: 172219

فشار روحانیون به عارف برای انتخابات ۱۴۰۰

شنیده‌ها حاکی از این است که فشارها به محمدرضا عارف برای کاندیداتوری از سوی گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب از جمله برخی روحانیون این جریان زیاد شده و به نظر می‌‌رسد عارف در روزهای آینده در انتخابات ثبت نام کند.

سیاست داخلی فشار روحانیون به عارف برای انتخابات ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات ریاست جمهوری،کاندیداهای احتمالی هر دو جریان سیاسی کشور نیز به مرور تکلیف حضور یا عدم خود در رقابت‌های انتخاباتی را مشخص می‌کنند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات ریاست جمهوری،کاندیداهای احتمالی هر دو جریان سیاسی کشور نیز به مرور تکلیف حضور یا عدم خود در رقابت‌های انتخاباتی را مشخص می‌کنند. اگرچه در این دو روز بیشتر افرادی که در انتخابات ثبت نام کردند چهره‌های نزدیک به جریان اصولگرایی بودند، از اردوگاه اصلاح‌طلبان نیز خبر می‌رسد که 14 کاندیدای منتخب جبهه اصلاحات ایران نیز خود را برای ثبت نام در انتخابات آماده می‌کنند.

یکی از این چهره‌های محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات است که در روزهای اخیر  اخبار ضد ونقیضی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در رسانه‌ها منتشر شد. علیرضا خامسیان از چهره‌های نزدیک به  عارف روز گذشته در اتاق گفت‌وگوی تسنیم در اپلیکشن کلاب هاوس درباره احتمال کاندیداتوری عارف در ریاست جمهوری گفت که وی هنوز  به جمع‌بندی نهایی نرسیده است

خامسیان همچنین درباره دیدار انتخاباتی عارف با سیدمحمد خاتمی گفت: اطلاعی ندارم که اخیراً آقای عارف با آقای خاتمی دیداری داشته یا خیر ولی این را می‌دانم که شخص آقای خاتمی خیلی در این دوره نمی‌خواهد به عنوان فرد تاثیرگذار ورود کند. به هر حال قطعاً به آقای خاتمی از سوی کاندیداها مراجعات شده است اما  در این دوره در جریان‌های سیاسی تکلیف مشخص نیست که چه کسی کاندیدای نهایی خواهد بود و دوره‌ای شگفتی‌ساز است

حالا شنیده‌ها گویای این است که  فشارها به عارف برای کاندیداتوری از سوی گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب  از جمله برخی روحانیون این جریان زیاد شده و به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط باید منتظر این بود تا رئیس فراکسیون امید مجلس دهم نیز با حضور در وزارت کشور  در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. 

 

ارسال نظر