|
کدخبر: 171046

برنامه کاندیدای انتخابات برای طرح مسکن کارگری

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: طرح مسکن کارگری را در روز کارگر و طرح های مختلفی داریم که ایرادات مسکن مهر را برطرف می‌کند.

سیاست داخلی برنامه کاندیدای انتخابات برای طرح مسکن کارگری

محمد در خصوص مسکن جوانان بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۴ باید تعدادی مسکن بسازیم و باید ۴ میلیون مسکن در ۴ سال ساخته شود. ۲ منبع برای تامین اعتبار در سر داریم.تولید مسکن در ۸ سال گذشته کاهش یافته است. دولت کمکی نکرده و موظف است تا کمک کند. فاجعه ای که درحال حاضر رخ داده به‌دلیل کم کاری دولت است‌. ما مسکن روستایی هم دیدیم و مشکلی وجود ندارد. کسی که می خواهد یک پروانه بگیرد باید یک سال بدود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: طرح مسکن کارگری را در روز کارگر و طرح های مختلفی داریم که ایرادات مسکن مهر را برطرف می‌کند. روی زمان بندی و .... برنامه ریزی کردیم. مقدمات کار را شروع کردیم و زمین ها هم شناسایی شده است. در بحث فرزند آوری هم برنامه ریزی کردیم. فقط عرضه کم شود بحران بوجود می آید. امروز مردم بعد از ۳۰ سال آرزو دارند که یک خانه در سطح شهر اجاره کنند.امروز حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور نیاز داریم؛ همچنین ۳ میلیون واحد خالی داریم که پیش بینی می کنیم حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد از آن ها را آزاد سازی کنیم.

وی درباره مهم ترین رقیب خود در انتخابات گفت: باید ثبت نام ها انجام شود و بعد از آن اعلام می کنیم فعلا فضا مبهم است و نمی‌توانیم به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر