|
کدخبر: 170956

نظر جالب دختر سردار سلیمانی در خصوص مذاکره

دختر سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اگر مذاکره جواب می‌داد، تا الان فلسطین آزاد شده بود، تأکید کرد، تنها راهکار آزادی فلسطین، انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست.

سیاست داخلی نظر جالب دختر سردار سلیمانی در خصوص مذاکره

«زینب سلیمانی» دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز قدس گفت، اگر راه مذاکره برای فلسطین جواب می‌داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود.

دختر شهید سلیمانی با اشاره به مواضع رهبری در خصوص فلسطین گفت، «رجوع می‌کنم به سخنان حضرت آقا که فرمودند راه غلط در مسیر فلسطین راهی است که ما بیاییم با رژیم کودک‌کش صهیونیستی سر میز مذاکره بنشینیم و با آنها مذاکره کنیم. اگر مذاکره جواب می‌داد و اتفاق مثبتی برای مردم فلسطین رخ می‌داد و آزادی مردم با مذاکره رقم می‌خورد قطعاً ما در چندین سال گذشته شاهد این اتفاق می‌بودیم. اما ما با افرادی طرف هستیم که نه تنها به قوانین بین المللی و توافقات بین‌المللی پایبند نیستند بلکه به امضای خودشان و به صحبت‌های خودشان هم وفادار نیستند. ما قطعا نمی‌توانیم به این آدم‌هایی که ظلم می‌کنند به مردم فلسطین و ما تصاویر دلخراشی را در فضای مجازی می‌بینیم که چقدر این مردم ظلمی که در حق این مردم می‌شود ظلم بزرگی است و خداوند متعال چه صبری به این مردم داده که آنقدر محکم ایستادگی می‌کنند. پس ما قطعا نمی‌توانیم با رژیم اشغالگر صهیونیستی پای میز مذاکره برویم و این راه غلط هست. راه درست برای مردم فلسطین ایجاد طرح همه‌پرسی هست که تمام قوام و ادیان فلسطینی سر یک میز جمع بشوند و درباره نظام سیاسی کشورشان تصمیم‌گیری بکنند.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها