|
کدخبر: 170194

محسن لرستانی متهم به افساد فی الارض کیست؟

آیا طناب دار از گردن محسن لرستانی فاصله گرفته است؟

سیاست داخلی محسن لرستانی متهم به افساد فی الارض کیست؟

 شنیده ها حاکی ست با دستگیری فردی که در پرونده «محسن لرستانی» (خواننده) شریک جرم بوده، اتهام افساد فی الارض از این خواننده برداشته شده و او به پنج سال حبس محکوم شده است. 

این خواننده  پیشتر به دلیل آنچه وکیلش«فعالیت و مدیریت صفحات مخصوص افراد تراجنسی و پرستوهای ترنس»، ذکر کرده،بازداشت شده بود. 

جرم محسن لرستانی چه بود؟ اسفند سال ۹۷ برای اولین بار خبر دستگیری محسن لرستانی خواننده مطرح کشور خبرساز شد و به دنبال آن پرونده وی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شد. 

فساد فی الارض اتهامی بود که بر اساس کیفرخواست علیه لرستانی صادر شد و به دستور قاضی او بازداشت موقت شد و به زندان رفت.  اولین جلسه دادگاه محسن لرستانی در تاریخ پانزدهم مهرماه سال گذشته در حالی که ماسک روی صورت داشت و لباس زندان به تن کرده بود، در دادگاه انقلاب برگزار شد؛ او برای توضیح پاره‌ای از موارد به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شده بود.

  البته علاوه بر افساد فی الارض سازماندهی باندی که به تولید محتوای مستهجن با استفاده از دختران جوان در فضای مجازی می‌پرداخت هم از دیگر عناوین اتهامی لرستانی بود.  البته پس از دستگیری محسن لرستانی، گمانه زنی‌های بسیاری درباره علت بازداشت و تشکیل پرونده برای او به میان آمده است در حالی که جرم لرستانی اقدام علیه امنیت ملی نیست، اما دایر کردن یک مرکز فساد اتهام او به شمار می‌رود. 

اما به دنبال پیگیری‌های درباره پرونده لرستانی مشخص شد که او متهم ردیف دوم پرونده است و علاوه بر او ۳ متهم دیگر هم در این پرونده حضور دارند که آن‌ها هم با توجه به افزایش میزان وثیقه شان به زندان منتقل شدند.

محسن لرستانی را بیشتر بشناسید

محسن لرستانی در سال ۱۳۵۸ در کرمانشاه به دنیا آمد. جالب است بدانید که نام خانوادگی اصلی او پور مست است و محسن لرستانی هیچ وقت از تغییر آن حرفی نزده است.

محسن لرستانی کار خوانندگی خود را با خواندن دو آهنگ زندان و غربت در سال ۱۳۸۶ با همکاری برادرش رضا شروع کرد که نتیجه آن خیلی به گوش مخاطبان خوش نیامد.لرستانی با آهنگ‌های بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا در سال های ۹۰ تا ۹۵ بیشتر مورد توجه قرار گرفت.در نهایت محسن لرستانی در سال ۹۷ توانست مخاطبان بیشتری را جذب کند.

محسن لرستانی هیچ وقت ازدواج نکرده است و مجرد است.لرستانی در ساخت ویدیو کلیپ نیز فعالیت داشت و چندین کلیپ از او در شبکه های ماهواره ای پخش شده است.محسن لرستانی به فردی دردسرساز در فضای مجازی معروف است و اکانت اینستاگرام او بارها بار هک شده است. محسن لرستانی به تشکیل یک گروه اینستاگرام ویژه افراد تراجنسی متهم شده است و با اتهام فسااد فی الارض روبروست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر